Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Diageo edukuje

Producent ruszył z kampanią, która ma zwiększyć wiedzę Polaków na temat alkoholu.

Po ponad dekadzie od pierwszej edycji kampanii społecznej "Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie", tym razem akcja prowadzona jest pod hasłem DrinkIQ, prowokując do dyskusji pytaniem: "Procenty to nie wszystko. Co się liczy w czasie picia alkoholu?".

Autorski program DrinkIQ z dedykowaną globalną platformą drinkiq.com ma na celu zwiększanie świadomości społecznej o alkoholu, w tym np. jak być odpowiedzialnym gospodarzem, jak wytłumaczyć dzieciom dlaczego nie wolno im sięgać po alkohol, jak alkohol oddziałuje na organizm, ale i w jakich sytuacjach spożywanie alkoholu jest niewskazane. Na stronie znaleźć można artykuły, quizy i poradniki.

Kampania ta jest również częścią długofalowej strategii Diageo, której celem do 2030 roku jest dotarcie do ponad miliarda użytkowników na świecie z przesłaniem na temat odpowiedzialnego picia napojów alkoholowych. Diageo od lat czynnie angażuje się w działania edukacyjne i uświadamiające, wierząc, że sukcesem każdej marki powinna stać odpowiedzialność społeczna firmy.

Nadrzędnym celem strategii jest budowa i wzrost świadomości społecznej na temat odpowiedzialnego picia alkoholu. Akcja edukacyjna realizowana jest m.in poprzez moduły warsztatowe, kursy oraz quizy. Kampanię budującą świadomość wspierać będą także działania z zakresu influencer marketingu.

Za opracowanie spójnej strategii komunikacji na kanały social media marki (Facebook, Instagram) oraz wdrożenie działań zwiększających konwersję na stronę internetową odpowiada agencja albo albo.

Joanna Hamdan 12883 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.