Marka SIX Payment Services znika z rynku

Działający na polskim rynku SIX Payment Services przekształca się w Worldline, tym samym ujednolicając i wzmacniając globalną markę.

Na zdjęciu: Gilles Grapinet, prezes i dyrektor generalny Worldline

Worldline zaprezentował dziś nową tożsamość marki. Koncentruje się na przyspieszeniu rozwoju wiarygodnego sektora płatniczego i dalszym kształtowaniu sposobu, w jaki płacimy, żyjemy i przeprowadzamy transakcje. Wyrazem tego jest stworzenie jednego, wyraźnego szyldu „Worldline” pod którym będą działać wszystkie marki Grupy, i który zastąpi wszystkie dotychczasowe nazwy.

I tak marki equensWorldline, SIX Payment Services, Bambora i Paymark zostaną wycofane. Natomiast marki joint ventures zostaną zachowane. Ingenico, jako wiodąca firma na rynku terminali płatniczych, będzie nadal wykorzystywana przez linię biznesową Terminali, Rozwiązań i Usług. Analogicznie, marka Santeos zostanie utrzymana na potrzeby działalności Grupy w sektorze opieki zdrowotnej we Francji.

Ogłaszając wprowadzenie nowej tożsamości marki, Gilles Grapinet, prezes i dyrektor generalny Worldline, powiedział: - Po wielu latach aktywnych i udanych integracji, teraz nadszedł czas, aby skonsolidować nasz bogaty portfel marek i przekształcić Worldline w prawdziwie globalną markę. Jestem dumny, że idąc naprzód, robimy to z nową i wyróżniającą się tożsamością, uwzględniającą istotę Worldline i jej powołanie: silna, zrównoważona i godna zaufania firma, z misją odgrywania wiodącej roli w dalszym rozwoju sektora usług płatniczych w Europie i poza nią, przynoszącą korzyść wszystkim swoim klientom i szerszym zbiorowościom, którym służymy - tłumaczył.

Przez prawie pięć dekad Grupa rozwijała się zarówno organicznie, jak i w drodze szeregu fuzji i przejęć, w wyniku czego pod egidą Worldline znalazło się wiele różnych marek. Jednocześnie, kluczowym momentem w historii Grupy był styczeń 2020 roku, kiedy to po wyodrębnieniu w 2019 roku z Grupy Atos, uzyskała pełną niezależność. Wszystkie marki Grupy zostaną teraz skonsolidowane i zharmonizowane w ramach jednolitej architektury oraz nowej, wyróżniającej się tożsamości marki.

Worldline to europejski lider i czwarty największy pod względem przychodów podmiot na świecie w branży usług płatniczych i transakcyjnych. Zatrudnia ponad 20 000 pracowników w ponad 50 krajach. Oferowane przez Worldline usługi w poszczególnych obszarach działalności: Merchant Services (Usługi dla handlowców), Terminal Services & Solutions (Rozwiązania i usługi dotyczące terminali płatniczych), Financial Services (Usługi finansowe), oraz Mobility & e-Transactional Services (Usługi związane z mobilnością i transakcjami elektronicznymi) obejmują krajowe i transgraniczne płatności handlowe zarówno dla przedsiębiorstw stacjonarnych, jak i internetowych, bezpieczne przetwarzanie transakcji płatniczych, szeroką ofertę terminali płatniczych oraz usługi transakcyjne w zakresie e-biletów oraz usług cyfrowych w środowisku przemysłowym. W 2020 r. skonsolidowane przychody pro forma osiągnięte przez Worldline wyniosły 4,8 mld euro.

 

 

Katarzyna Pierzchała 4732 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.