"Jestem w Hebe"

Pod takim hasłem sieć rusza z nową kampanią reklamową.

Sieć drogerii Hebe rusza z kolejną odsłoną kampanii reklamowej w ramach platformy kreatywnej "Jestem w Hebe".

Nowa seria spotów wideo kontynuuje znany z wcześniejszych odsłon format lekko żartobliwych rozmów matki z córką.

Celem kampanii reklamowej jest śledzenie losów bohaterek także poza murami sklepów Hebe oraz przybliżenie widzom funkcjonalności e-sklepu i aplikacji mobilnej.

Autorem spotów jest poznańska agencja reklamowa V&P, która stworzyła również pierwszą odsłonę kampanii emitowaną od 2019 roku. Agencja odpowiada za strategię i kreację kampanii, współpracując przy tym z reżyserem Maciejem Bielińskim oraz studiami produkcyjnymi – Tyrka Studio i Orka Film.

Kampania "Jestem w Hebe" wystartowała 16 września, w internecie oraz w telewizji.

Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.