Przyjemność dla pupila, wygoda dla właściciela

Zooplus w swojej nowej kampanii pokazuje świat oczami zwierząt i tym zachęca właścicieli do korzystania z zakupów online.

W kampanii firma zachęca do eksplorowania bogatej oferty swojego sklepu internetowego i nabywania nowych produktów dla swoich pupili. Promuje też wygodę i szybkość zakupów online.

- Nasz szeroki asortyment oraz szybka dostawa sprawiają, że zakupy w Zooplus są proste i wygodne. Z nami konsumenci zaspokoją praktycznie wszystkie potrzeby swoich pupili, a zaoszczędzony czas mogą spędzić razem, na spacerach czy wspólnej zabawie - dodaje Barbara Sadowska.

Kampania Zooplus wystartowała 13 września i potrwa do końca października. Powstałe w ramach akcji spoty będą emitowane w TV oraz online i na kanale YouTube zooplus.

Za strategię komunikacji odpowiadają agencje Liquid Thread i Spark Foundry, a za wsparcie PR, agencja MSL.

Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.