Zygmunt Chajzer ambasadorem Neonet

Dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny został twarzą kolejnej odsłony kampanii sieci.

Neonet w maju rozpoczął kampanię wizerunkowo-produktową "Mówisz-masz", której ambasadorami zostali dotychczas m.in. modelka – Joanna Krupa, szef kuchni – Michel Moran, a także prezenter telewizyjny – Krzysztof Ibisz.

Marka w swojej komunikacji podkreśla wysoką jakość obsługi klienta, która w połączeniu z optymalnie dobranym asortymentem, jest gwarancją łatwego i przyjemnego procesu zakupowego.

W kolejnej odsłonie działań reklamowych, sieć Neonet skupia się na zaprezentowaniu szybkiej i profesjonalnej pomocy w wyborze sprzętu przez klientów, którzy znaleźli się w nagłej potrzebie. Dzięki tak budowanej komunikacji, marka pokazuje jak łatwe mogą być zakupy elektroniki domowej. Działania w ramach aktualnej kampanii, to już kolejny etap tworzenia przez Neonet wiarygodnej i przyjaznej przestrzeni zakupowej dla klientów w tym segmencie.

Wizerunek nowego ambasadora pojawi się nie tylko w reklamach telewizyjnych i online, ale również m.in. w niemal trzystu sklepach Neonet na terenie całej Polski.

- Cieszymy się, że nasza kampania wizerunkowo-produktowa nie zwalnia tempa i możemy przedstawić światu kolejnego ambasadora marki Nenonet. To efekt sukcesywnego rozwijania naszej głównej platformy komunikacyjnej wokół hasła: "Porozmawiajmy o dobrych ofertach". Jej kreatywnym dopełnieniem jest udział w nowym spocie Zbigniewa Chajzera. Jego optymistyczny styl bycia i humor dobrze wpisują się w charakter naszej marki. W każdej odsłonie kampanii reklamowej pokazywany jest inny aspekt obsługi klienta. Nieszablonowy sposób komunikacji natomiast trafnie obrazuje, że w sklepach Neonet każdy Klient znajdzie to, czego aktualnie potrzebuje - podkreśla Tomasz Siedlecki, dyrektor w Neonet.

Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań promocyjnych odpowiada Agencja Opus B, a spot reklamowy przygotował dom produkcyjny Bomaye. Kampania będzie mieć szeroki zasięg medialny oraz telewizyjny, pojawi się również na platformie VOD, różnorodnych nośnikach online, POS i innych.

Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.