Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Piwo Klemens - nowa marka własna Grupy Chorten

Operator wprowadził właśnie na rynek nową - trzecią już - markę własną. Są to piwa rzemieślnicze Klemens Pilsner oraz Lager, dolnej fermentacji, produkowane tradycyjnymi metodami. Ich nazwa też jest nieprzypadkowa.

Z Grupą Chorten współpracuje już niemal 2200 sklepów. W wybranych z nich dostępne są produkty marek własnych Z Podlaskiej Spiżarni (m.in. wyroby wędliniarskie, dania gotowe, miody, nabiał i przetwory owocowo-warzywne) i Ducha Puszczy (mocne alkohole m.in. wódka czysta, pigwówka i wiśniówka). Teraz Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten postanowiła poszerzyć ofertę o kolejną kategorię i trzecią markę własną.

We wrześniu na rynek zostało wprowadzone Piwo Klemens, pilsner oraz lager. Są to piwa rzemieślnicze, dolnej fermentacji, produkowane tradycyjnymi metodami, według unikalnej receptury; fermentowane w otwartych kadziach, co ma duże znaczenie dla smaku i jakości. Dzięki tej metodzie Piwa Klemens charakteryzują się wyjątkową goryczką i unikalną barwą.

Oba piwa zawierają 5% alkoholu, są filtrowane i pasteryzowane. Lager wyróżnia się wyraźnym charakterem oraz gęstą pianą. Pilsner ma z kolei słodko-chmielowy smak.

- Czasochłonna metoda zacierania słodu, fermentacja w otwartych kadziach i długie leżakowanie - to sekrety Klemensa – wylicza Cezary Szyłak, dyrektor marek własnych w Grupie Chorten.

We wdrożeniu na rynek ważna była także nazwa i oprawa graficzna nowego trunku. Wybierając nazwę operator postanowił  bowiem nawiązać do historii i tradycji Białegostoku, gdyż z tego regionu wywodzi się Grupa Chorten. Jan Klemens Branicki był postacią wyjątkową w historii miasta. Piwo Klemens może być więc ciekawą pamiątką z Białegostoku.

- Liczymy jednak też na to, że stanie się marką ogólnopolską, że znajdzie swych smakoszy w każdym regionie kraju. Kto raz sięgnie po Klemensa będzie do niego wracał – mówi Cezary Szyłak.

Katarzyna Pierzchała 4732 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.