Danone. Danio

W odświeżonej szacie graficznej.

Na rynku konsumenci mogą zauważyć już nowe Danio w odświeżonej szacie graficznej. Kremowa i rozpływająca się w ustach konsystencja serka przypadnie do gustu konsumentom w różnym wieku, którzy pokochają Danio również za wysoką zawartość białka.

Nowej odsłonie serka Danio towarzyszy przełomowa kampania – po raz pierwszy od 16 lat bez udziału Małego Głoda, który postanowił podjąć wyzwanie w innym obszarze 
 
Kampania, która wystartowała 1 września, otwiera nowy rozdział w historii marki. Mały Głód, najpopularniejszy (anty)bohater Danone, wywiesza białą flagę i schodzi z pola walki, aby wspólnie z firmą Too Good To Go przeciwdziałać marnowaniu żywności.
 
Za strategię komunikacji, koncepcję kreatywną kampanii 360 stopni, produkcję kampanii TV, digital, OOH oraz działania z zakresu PR odpowiada agencja VMLY&R Poland. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom. Spot w reżyserii Marcina Dubieńca wyprodukowała Papaya Films. Operatorem był Mateusz Dziekoński. Za postprodukcję odpowiadało Rio de Post, udżwiękowaniem zajęło się studio Głośno.
 
Joanna Hamdan 12883 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.