InPost wprowadza dostawy tego samego dnia!

Firma wprowadziła właśnie usługę Same Day Delivery, czyli dostawę tego samego dnia. Przesyłki nadane w obrębie tego samego miasta, które trafią do centrum dystrybucji do godziny 16.00, zostaną dostarczone do paczkomatów w dniu nadania. I to bez dodatkowych kosztów.

Nowa funkcjonalność jest dostępna dla wszystkich klientów InPost i to bez żadnych dodatkowych opłat. W pierwszym etapie dostawy zostały uruchomione w Warszawie i Łodzi, a do końca roku będą dostępne w 20 największych miastach.

– Z naszych badań wynika, że ponad 80% klientów oczekuje jak najszybszych dostaw. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom i wprowadzamy zupełnie nowy standard na polskim rynku logistycznym – tłumaczy Rafał Brzoska, prezes InPost. Dodaje, że jest to także niezwykle istotne z punktu widzenia sprzedawców i ich e-sklepów, dla których natychmiastowe dostawy z pewnością wpłyną na wzrost sprzedaży. Z kolei dla InPost kluczowym elementem oferty jest satysfakcja klientów, którzy dokonują zakupów – jest to jedna z najważniejszych przewag konkurencyjnych.

- Dlatego teraz oferujemy wszystkim naszym klientom, bez żadnych dodatkowych opłat, dostawy tego samego dnia w obrębie tego samego miasta. Dzięki temu umocnimy pozycję InPostu jako niekwestionowanego lidera w rynku dostaw dla e-commerce, dostarczającego najlepszą jakość za najlepszą cenę – podkreśla Rafał Brzoska.

Dostawa tego samego dnia jest możliwa dzięki rozbudowanemu programowi inwestycyjnemu, który InPost prowadzi w ostatnich latach. To zarówno dziesiątki nowych, w pełni zautomatyzowanych oddziałów, jak i kilka tysięcy kolejnych paczkomatów każdego roku w całej Polsce oraz tysiące samochodów – także elektrycznych – i olbrzymie inwestycje w procesy oraz infrastrukturę IT.

– Robimy to, bo chcemy zmieniać i zmieniamy polską logistykę. Wierzymy, że zaprocentuje to jeszcze większym zaufaniem do nas jako lidera dostaw dla handlu online oraz do całej branży e-commerce – tłumaczy prezes InPost. - Rozumiemy bardzo dobrze, gdzie leży przyszłość rynku e-commerce i konsekwentnie wprowadzamy nowe rozwiązana z myślą o naszych klientach. Wierzę, że ten nowy trend już wkrótce będzie obowiązującym standardem dla całej branży logistycznej w Polsce – podsumowuje.

InPost (AEX: INPST) to wiodąca platforma dostaw dla e-commerce w Europie. Założona w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, posiada sieć ponad 16 000 paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce, współpracując z ponad 28.000 e-sprzedawców. W styczniu 2021r. InPost zadebiutował na giełdzie EURONEXT Amsterdam. W lipcu br. sfinalizował przejęcie Mondial Relay, wiodącej francuskiej firmy dostarczającej przesyłki w formacie ‘poza domem’ we Francji, krajach Beneluksu i na Półwyspie Iberyjskim. Tym samym InPost stał się największą w Europie platformą dostaw dla e-commerce. InPost i Mondial Relay dostarczyły łącznie w 2020 roku ponad 440 mln przesyłek.

Katarzyna Pierzchała 4732 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.