Frisco.pl zdobywa kolejne regiony kraju

Po Warszawie, a także debiucie w Poznaniu i Wrocławiu, supermarket internetowy wchodzi do stolicy Małopolski.

Na zdjęciu: Frisco w Warszawie

W tej chwili z usług Frisco.pl korzysta ponad 120 tysięcy gospodarstw domowych.

- Chcemy umożliwić robienie wygodnych zakupów do domu przez internet wszystkim Polakom, dając im tym samym więcej czasu na to, co w życiu naprawdę ważne. Myślę, że mieszkańcy Krakowa docenią zakupy bez męczących kolejek, maseczek, dźwigania ciężkich toreb, z dostawą pod same drzwi, a przede wszystkim jakość dostarczanych przez nas produktów - mówi Jacek Palec, prezes Frisco.pl.

Ponadto aby zachować świeżość dostarczanych produktów, a dostawy realizować punktualnie na wybraną przez klienta godzinę, Frisco.pl w każdej nowej lokalizacji stawia odrębny, lokalny magazyn. W przypadku Krakowa magazyn znajduje się w Cholerzynie. To tutaj, codziennie, dostarczane są produkty od dostawców i producentów, także tych lokalnych.

- Dostawy są planowane zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem. U nas artykuły nie leżą tygodniami na półkach, nie są dotykane przez innych kupujących. Najczęściej jeszcze tego samego dnia, wprost od dostawcy, trafiają do klienta. Dostarczanie świeżych produktów to nasza podstawa działania. Potwierdzają to nasi klienci: zebraliśmy już 20 tysięcy opinii, a 95% z nich to pozytywne oceny dotyczące świeżości - wyjaśnia Jacek Palec.

Frisco.pl wspiera również miejscowy biznes, wybierając na swoich dostawców lokalne firmy. W przypadku krakowskiego sklepu Frisco.pl nawiązało współpracę m.in. z Piekarnią Złoty Kłos, Masarnią Płatek, a także rodzinnym przedsiębiorstwem Anka, oferującym ręcznie lepione pierogi.

- Będziemy rozwijać współpracę z miejscowymi dostawcami. Zapytamy naszych krakowskich klientów o ich preferencje i na tej podstawie będziemy rozszerzać ofertę produktów od lokalnych dostawców - podkreśla Jacek Palec.

Zakupy online na Frisco.pl w Krakowie będą możliwe od 20 września. W jego ofercie na początek znajdzie się 8 tys. produktów, a ich liczba będzie się sukcesywnie powiększać.

Zakupy można zrobić na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej, a dostarczane są nawet kolejnego dnia, przez siedem dni w tygodniu, od 6:00 do 23:00, na wybraną przez klienta godzinę. Sama dostawa jest darmowa zawsze przy zakupach powyżej 250 zł, a dla stałych klientów – powyżej 200 zł. Płatność odbywa się jedynie online, a dostarczenie zakupów przebiega całkowicie bezkontaktowo – kierowca wnosi je pod drzwi mieszkania klienta i nie ma z nim bezpośredniego kontaktu.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.