"Dodaj do ulubionych"

To hasło rozpoczętej we wrześniu jesiennej edycji kampanii śmietanki Łaciatej.

W kontynuacji działań marka nadal zachęca konsumentów, by wypróbowali inspirujących i pysznych przepisów z Łaciatą w roli głównej i przekonuje, że warto ten produkt dodać do swojej zakupowej listy.

W ramach działań zobaczymy między innymi spoty sponsorskie w największych stacjach telewizyjnych oraz szeroką kampanię digitalową. Na sklepowych półkach pojawią się także odświeżone opakowania z ikonami pokazującymi zalety produktu. 

W kolejnej odsłonie kampanii marka prezentuje wszystkie warianty śmietanki Łaciatej wraz z przepisami na apetyczne jesienne potrawy i desery. Pomysły na ich różnorodne wykorzystanie w codziennym gotowaniu można znaleźć w specjalnej zakładce na stronie www.najlepszewkuchni.pl.
 
Za strategię i kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Los Mejores, zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.
 
Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.