Smakołyk, chwila dla ciebie!

Tymbark Smakołyk powstał dla tych, którzy chcą znaleźć chwilę dla siebie - na coś smacznego i pożywnego. By podkreślić, że warto sięgnąć po owocową nowość, marka rozpoczęła kampanię digitalową. ​​

Tymbark Smakołyk to płynna przekąska, która nie zawiera dodatku cukru i jest niepasteryzowana. Produkty wytwarzane są w technologii HPP (High Pressure Processing), polegającej na utrwalaniu żywności za pomocą wysokiego ciśnienia. Pozwala to na wydłużenie terminu przydatności, jednocześnie zachowując wartości odżywcze, świeżość produktu i właściwości smakowe.

Smakołyk to chwila dla ciebie od Tymbarku. Dzięki technologii powstawania tego produktu oraz jego bogatej recepturze, ta chwila może być nie tylko przyjemna, ale i wartościowa. O chwili ze Smakołykiem będzie głośno w social mediach nie tylko za sprawą kampanii digitalowej, ale także dzięki współpracy z influencerami, którzy sami przetestują nowości Tymbarku. Dodatkowo o nowości informować będą banery w popularnej aplikacji zakupowej Blix.

Smakołyk jest dostępny w dwóch wariantach – czerwonej (połączenie smaków jabłka, maliny, truskawki, gruszki, jagody, marchwi z dodatkiem nasion bazylii) oraz żółtej  (banan, mango, jabłko, ananas, dynia, pomarańcza, cytryna i kawałki brzoskwini) w sieci Lidl. 

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.