"Smaki kuchni śródziemnomorskiej"

Pod takim hasłem Podravka wystartowała z nową kampanią.

Marka prezentuje w niej produkty, które powstały dzięki składnikom prosto znad Morza Śródziemnego.

I tak pomidory, z których produkowane są m.in. przeciery pomidorowe, rosną na żyznych, śródziemnomorskich glebach, bogatych w żelazo. Wykorzystywane są do przygotowania sosów, przecierów i passat pomidorowych, które zawierają wyłącznie naturalne składniki.

Z kolei papryki wykorzystywane są do produkcji past warzywnych, które są doskonałym dodatkiem do dań obiadowych, kanapek czy potraw z grilla. Nie zawierają konserwantów i sztucznych barwników.

Warto również spróbować makaronów, które powstają z pszenicy durum, dzięki czemu zachowują sprężystość i smak.

Z kolei dla osób, które szukają smaków śródziemnomorskich, doskonałe będą również dania gotowe. Klasyczne Spaghetti Bolognese sprawdzi się idealnie w pracy, czy w podróży  i zapewni niezwykłe doznania smakowe.

W ramach akcji "Smaki kuchni śródziemnomorskiej" marka przygotowała spoty sponsoringowe. Kampania realizowana jest w stacjach telewizyjnych i internecie. Prowadzone są również działania trade marketingowe promujące produkty kuchni śródziemnomorskiej Podravka.

Więcej informacji na temat produktów śródziemnomorskich oraz inspiracje kulinarne marki Podravka można znaleźć na stronie www.podravka.pl oraz na kanale YouTube Podravka Polska.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.