Decathlon daje produktom drugie życie
W tym celu sieć w swoich sklepach i na stronie secondlife.decathlon.pl wprowadziła usługę 2nd Life, której celem jest wydłużenie cyklu życia przedmiotów sprzedawanych przez Decathlon.
Jak to działa? Konsument wchodzi na stronę secondlife.decathlon.pl lub do sklepu stacjonarnego, gdzie może zobaczyć produkty wystawione w ramach usługi 2nd Life. Sprzęty dostępne są do sprzedaży w sklepach stacjonarnych w dedykowanej strefie. Na każdym produkcie, który ponownie trafił do obiegu, znajduje się etykieta z informacją o pochodzeniu i uszkodzeniu. Produkt sprzedawany jest w kasie, a obrót ze sprzedaży wlicza się w obrót sklepu.
Obecnie Decathlon pilotażowo odkupuje też rowery od swoich klientów, nadając im po serwisie drugie życie. Usługa testowana jest w warszawskim sklepie na Targówku.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.