Promocyjny strzał w 10!

Prosty przepis na większe zyski?

Większy krem Nutella w tej samej cenie!

Nutella rusza z nową akcją promocyjną, w ramach której wprowadza limitowaną serię opakowań zawierających aż 10% więcej kremu. Specjalne słoiki umieszczone zostaną na dedykowanych, dobrze widocznych standach, na których znajdzie się również informacja na temat promocji.

Liczba słoików jest ograniczona, dlatego zachęcamy do zamówienia limitowanych opakowań i dzielenia się większą porcją radości z klientami.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.