Tic Tac. Delikatna świeżość, która łączy!

Marka daje jeszcze więcej okazji do dzielenia się delikatnością.

Od września wyjątkowa edycja limitowanych opakowań z pozytywnymi wiadomościami.

Nową edycję specjalną wspiera loteria konsumencka, w której jest aż 3000 podwójnych nagród do wygrania.

Nagrody to odzież z unikatowej kolekcji stworzonej we współpracy Tic Tac i 4F. Marka Tic Tac umożliwia także dzielenie się delikatnością w technologii AR, dzięki unikatowemu narzędziu Tic Tac Messenger.

Kampania reklamowa obejmuje: spot TV, reklamę zewnętrzną, kanały digital oraz materiały POS.

Aktywacja konsumencka "Dziel się delikatnością trwa od 1 września do 14 grudnia.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.