Lidl zachęca do niemarnowania żywności

Sieć wystartowała właśnie z kampanią edukacyjną na ten temat.

Niemarnowanie żywności to sztuka. Każdy może być artystą i nie marnować produktów spożywczych. Takimi słowami, w swojej najnowszej kampanii edukacyjnej, Lidl Polska zachęca wszystkich do walki z tym zjawiskiem.

Partnerami akcji są Caritas Polska oraz Federacja Polskich Banków Żywności. Natomiast za kreacje odpowiada agencja brand experience VMLY&R.

Kampania "Sztuka niemarnowania" potrwa przez trzy tygodnie.

Więcej na stronie: https://kimjestesmy.lidl.pl/zrownowazony-rozwoj/jak-nie-marnowac.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.