Zarząd spółki Hortex podjął decyzję o podziale spółki

Dział Marketingu Mrożonki spółki Hortex został przeniesiony do spółki Polski Ogród, która zajmuje się w Hortexie produkcją mrożonek.

- 25 sierpnia 2021 r. został przyjęty i podpisany plan podziału Hortex - podała spółka w komunikacie. Hortex stał się spółką dzieloną, a Polski Ogród - spółką przejmującą (obie należą do tej samej grupy). 

Głównym przedmiotem działalności Hortexu jest produkcja soków z owoców i warzyw oraz napojów, a Polskiego Ogrodu - przetwarzanie tych produktów, m.in. na mrożonki. Ponadto po stronie Hortexu były do tej pory działania w zakresie reklamy i marketingu oraz zarządzanie znakami towarowymi obu spółek w Polsce i za granicą.

Zgodnie z pismem z 25 sierpnia Dział Marketingu Mrożonki przechodzi jednak do spółki Polski Ogród. Nowy podział ma przyczynić się do efektywniejszego realizowania założonych celów strategicznych oraz poprawie transparentności obu spółek.

Według komunikatu spółka Hortex warta jest 419,6 mln zł, Polski Ogród - 989,3 mln zł, a Dział Marketingu Mrożonki - 252,7 mln zł.

Ilona Mrozowska 4263 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.