Maciej Zakościelny ambasadorem True men skin care

Aktor filmowy, teatralny i telewizyjny wierzy w potencjał tej nowej na rynku marki.

Na zdjęciu od lewej: Maciej Zakościelny i Maciej Adamaszek
 
True men skin care to polska, pielęgnacyjna marka stworzona z myślą o nowoczesnych, dbających o siebie mężczyznach. Właścicielem i producentem marki jest FerrumLabs, a pomysłodawcą przedsięwzięcia biznesmen Maciej Adamaszek.
 
Wejście w projekt Macieja Zakościelnego potwierdza - według spółki - potencjał marki, która w styczniu br. zadebiutowała na rynku męskiej pielęgnacji. Obecnie jej produkty dostępne są w sprzedaży online, salonach kosmetycznych i barberskich w całej Polsce.
 
Ale to dopiero początek, bo dzięki współpracy z Amazon Prime oraz międzynarodowymi drogeriami kosmetycznymi Notino i MakeUp kosmetyki marki True men skin care docierają już do konsumentów z ponad 24 krajów europejskich.
 
Właściciel marki, Maciej Adamaszek wierzy, że ambasador i jednocześnie akcjonariusz True men skin care w osobie Macieja Zakościelnego wzniesie markę na zupełnie nowy poziom.
 
- Podjęcie współpracy biznesowej z Maciejem Zakościelnym to doskonała wiadomość dla firmy oraz akcjonariuszy. Fakt, że gwiazda takiej rangi docenia wschodzącą markę, zawierza naszej idei i inwestuje własne środki w biznes, któremu poświeciliśmy ostatnie 2 lata swojego życia, jest ogromnym „kopem motywacyjnym” dla dalszego rozwoju. Już teraz, po kilku miesiącach działalności, osiągamy średnio ponad 100 proc. wzrostów sprzedaży w ujęciu miesięcznym. Wierzę, że wspólnie z Maćkiem zbudujemy jeszcze większą świadomość marki, która przełoży się na jeszcze lepsze wyniki finansowe naszej spółki - mówi Maciej Adamaszek, prezes FerrumLabs i właściciel marki True men skin care.
 
Wsparcie marki przez Macieja Zakościelnego następuje w trakcie realizowanej przez spółkę kampanii crowdinvestingowej, która potrwa do 24 września. Cel emisji to m.in. zwiększenie skali produkcji i rozszerzenie asortymentu kosmetyków True men skin care. W perspektywie FerrumLabs jest też debiut na NewConnect.

 
 
Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.