Pepco otworzyło 100. sklep Dealz

Oprócz tego, że jest to 100. Dealz w Polsce, to jednocześnie jest on 150. sklepem tej sieci w Europie kontynentalnej. I na tym nie koniec - zapowiada Grupa Pepco.

Setny sklep sieci Dealz w Polsce otwarto w Olsztynie, po nieco ponad trzech i pół roku obecności marki w kraju. To kolejny kamień milowy w rozwoju Grupy Pepco, która z sukcesem weszła na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych w maju 2021 r. Szybka ekspansja sieci Dealz była kontynuowana pomimo zakłóceń związanych z Brexitem i pandemią COVID-19.

Oferta opiera się na produktach znanych marek w obniżonych cenach. Klienci wybierać mogą spośród towarów z kategorii FMCG, towarów ogólnego przeznaczenia, zabawek, sprzętu ogrodniczego oraz do majsterkowania. Dealz czerpie korzyści z synergii z bliźniaczą siecią sklepów Poundland, funkcjonujących w Wielkiej Brytanii. Obie sieci realizują wspólne zakupy, dzielą się najlepszymi praktykami, a zwiększona skala działania pozwalają im poprawiać efektywność.

- Sukces formatu sklepów Dealz w Polsce sprawił, że utrzymywaliśmy szybkie tempo uruchamiania kolejnych sklepów. W kolejnym roku chcemy to tempo jeszcze bardziej przyspieszyć – ujawnia Sean Cardinaal, divisional managing director Poundland, Dealz i PGS.

Jego zdaniem uruchomienie setnego sklepu w Polsce po zaledwie trzech i pół roku od debiutu marki na tym rynku, jest kolejnym dowodem przekonania co do atrakcyjności oferty, jaką Dealz ma dla swoich klientów oraz wskazuje na potencjał ekspansji na kolejnych rynkach.

Grupa Pepco istnieje od 2015 r. a w jej skład wchodzą dwie dyskontowe sieci detaliczne – Pepco i Poundland. Ta druga marka prowadzi działalność na arenie międzynarodowej pod marką Dealz. Wszystkie te sieci detaliczne zaopatrywane są w towar przez globalną firmę PGS, również należącą do Grupy Pepco. Koncern posiada obecnie około 3400 sklepów w 16 krajach, w tym w Wielkiej Brytanii, Republice Irlandii, Hiszpanii oraz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, zatrudniając około 35 000 pracowników.

Katarzyna Pierzchała 4661 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.