"Dziel się życzliwością"

Pod takim hasłem marka serków topionych Kiri wystartowała z kampanią.

Działania reklamowe obejmują krótkie spoty wideo, które podkreślają zalety przekąsek marki Kiri.

Za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Spark Foundry, natomiast działaniami w mediach społecznościowych, display i SEM - Performics.

Kampanii towarzyszy konkurs konsumencki, który organizowany jest przez agencję reklamową Graf.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.