Snickers Creamy Peanut Butter w kampanii

Działania promocyjne nowego Snickersa będą trwać do końca roku.

Reklamy Snickers Creamy Peanut Butter będą dostępne w wielu kanałach mediowych m.in. w telewizji, serwisach VOD, mediach społecznościowych, a także na portalach internetowych i w aplikacjach mobilnych.

Za produkcję odpowiedzialna jest Agencja Brandcomm, za zakup mediów Mediacom a za komunikację PR odpowiada agencja Garden of Words.

Snickers Creamy Peanut Butter to delikatny i kremowy baton nadziewany kremem z masłem orzechowym, pełen karmelu i posiekanych prażonych orzeszków. W opakowaniu znajdują się dwie porcje, a jeden kawałek ma jedynie 95 kcal.

Joanna Hamdan 13056 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.