Glovo Prime: są pierwsze wyniki nowej aplikacji

Wygląda na to, że obecna od dwóch miesięcy usługa abonamentowa Glovo Prime na dobre zagościła w Polsce. Liczba użytkowników i partnerów, którzy przyłączają się do usługi rośnie. Wyniki nawet "nieco" przekroczyły oczekiwania i prognozy firmy.

Glovo ogłosiło start nowej usługi Glovo Prime w lipcu br. To abonament (po okresie promocyjnym opłata wynosi 15,99 zł miesięcznie), dzięki któremu użytkownicy zyskują nielimitowaną dostawę zamawianych produktów bez żadnej dodatkowej opłaty.

Jak zapewnia Glovo, liczba użytkowników, którzy korzystają z Glovo Prime, już po kilku tygodniach od jej wprowadzenia zyskała duże grono zadowolonych subskrybentów.

- Wyniki nawet nieco przekroczyły nasze oczekiwania i prognozy. To dobry znak, jednak z drugiej strony nie jest tajemnicą, że Polacy potrafią docenić wysokiej klasy usługi oraz promocyjne oferty, czym odznacza się Glovo Prime - komentuje Jakub Sobczak, country growth & marketing manager Glovo Polska.

Zastrzega, że firma nie ujawnia dokładnych danych, ale liczba subskrybentów "rośnie z tygodnia na tydzień". I dodaje, że po dwóch miesiącach obecności na polskim rynku Glovo Prime obejmuje też już ponadto ponad 6000 partnerów, wśród których są nie tylko restauracje, ale też sieci supermarketów, kawiarnie czy punkty usługowe. W jej ramach możliwe są dostawy z 11 miast (lista sklepów i punktów partnerskich zależna jest od lokalizacji użytkownika).

Teraz Glovo przygotowało specjalną promocję dla nowych użytkowników, którzy przez pierwszy miesiąc nie płacą za usługę. W ten sposób firma daje możliwość zapoznania się z ofertą bez konieczności ponoszenia opłat.

- Oczekujemy, że Glovo Prime stanie się jeszcze bardziej popularne w najbliższych miesiącach dzięki ofercie promocyjnej skierowanej do nowych klientów. Chcemy dać szansę nowym użytkownikom na zapoznanie się z usługą bez opłat. Jesteśmy przekonani, że będą ją kontynuować także po tym okresie - mówi Jakub Sobczak.

A jest o kogo walczyć, bo subskrybenci Glovo Prime składają zamówienia częściej niż regularni użytkownicy. - Widzimy trend otwierania się ich na inne kategorie niż restauracje. Jeszcze chętniej niż wcześniej zamawiają więc na przykład zakupy spożywcze, kawę czy przekąski - wskazuje Jakub Sobczak. 

W najbliższych miesiącach Glovo zamierza pozyskiwać zarówno nowych partnerów, jak i użytkowników aplikacji (ci pierwsi zaznaczeni są w aplikacji fioletowym znaczkiem).

Założona w Barcelonie firma Glovo działa w ponad 1000 miastach w 22 krajach w regionie EEMEA, i Afryce Subsaharyjskiej. Glovo ma ponad 3,8 mln aktywnych użytkowników miesięcznie, 58 000 kurierów i ponad 89 000 stowarzyszonych partnerów na całym świecie. Aplikacja pojawiła się w Polsce w lipcu 2019 r. przejmując PizzaPortal. Już teraz z usługi można skorzystać w 87 miastach w Polsce.

Ilona Mrozowska 4263 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.