Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Grupa Manufaktura wystartowała z kampanią wizerunkową

W spocie reklamowym wystąpił Piotr Stramowski, ambasador browaru Tenczynek.

Na promocję z wykorzystaniem spotu telewizyjnego oraz reklamy w internecie Manufaktura przeznaczyła 2 mln zł, wspierając swoje hity sprzedażowe - Pils, Świeże, Marakuja, Double IPA. W reklamach internetowych do 4 wymienionych marek dołączy także piwo BUH.

- To cztery okręty flagowe naszego browaru, wiele smakowych doznań, wiele historii w jednym. Każdy zasługuje na grubą księgę pochwał i dużą uwagę. Chcemy pokazać wszystkim zainteresowanym potencjał smakowy dostarczany przez Browar w Tenczynku, Przyjazne Państwo (marka BUH) i Doctor Brew. Cieszę się, że Piotr Stramowski przyjął moje zaproszenie i zechciał wziąć udział w naszej kampanii. Unikalna konstrukcja spotu jest najlepszą gwarancją zainteresowania ze strony naszych Klientów - powiedział Janusz Palikot.

Kampania reklamowa obejmuje portale internetowe oraz stacje telewizyjne należące do grupy Polsat i grupy TVN.

Na jej potrzeby przygotowano spot, w którym główną rolę zagrał Piotr Stramowski, ambasador browaru w Tenczynku. Spot przygotowano w wersji 15 i 30 sekund. Reżyserami i autorami koncepcji spotu są Anna Łoskiewicz i Jacek Kołodziejski, który wcześniej przygotował spot dla marki Marakuja z udziałem Iggy Popa. Autorem zdjęć jest Jacek Podgórski. Za scenografię odpowiadała Anna Łoskiewicz. Choreografię opracowała Agnieszka Konopka, a charakteryzację Olga Nejbauer. Muzyka to Mork n Mindy,  Sleaford Mods ft. Billy Nomates. Niezwykłe stroje, w których występuje Piotr Stramowski zaprojektowała i wykonała Monika Palikot i jej Capricorn arthouse. Projekt Managerem była Agnieszka Marszałek. Producentem Dragan Film Agnieszka Dragan, a kierownikiem produkcji Grażyna Bastek. Postprodukcja:  Televisor.

Obsługę mediową kampanii zapewnia Group One. Występujące w spocie piwo Pils Tenczynek prezentowane jest w nowej szacie graficznej. To zapowiedź rebrandingu produktu. Piwo Świeże zaprezentowano w butelce szklanej. To także zapowiedź zmian, jakie przygotowano dla tej marki. Do tej pory piwo Świeże było dostępne tylko online i w dwóch sklepach stacjonarnych w Krakowie. 

Za receptury piw będących przedmiotem kampanii odpowiada piwowar związany z Browarem Tenczynek – Sebastian Jabłoński. Jego dziełem są receptury piw, które w przeciągu ostatnich trzech lat zdobyły 13 różnych medali na profesjonalnych konkursach branżowych w Polsce.

Właścicielem Manufaktury Piwa, Wódki i Wina, do której należy Browar Tenczynek jest Janusz Palikot. Spółka w roku 2018 roku odkupiła od Marka Jakubiaka historyczny, małopolski browar – Tenczynek i przekształcila go w browar warzący piwa rzemieślnicze. W styczniu premierę miał flagowy produkt Przyjaznego Państwa (współtworzonego przez Janusza Palikota, Kubę Wojewódzkiego i Tomasza Czechowskiego) - piwo powstające z dodatkiem suszu konopnego BUH. Wspólna kampania marek jest zapowiedzią dokończenia konsolidacji w ramach grupy podmiotów, które będą działać pod wspólnym szyldem Manufaktury Piw, Wódki i Wina.

Joanna Hamdan 12883 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.