Sieć Pan Steskal inwestuje w ekrany LED

Ekrany transparentne LED to rozwiązanie w branży digital signage, które pozwala na zaprojektowanie nośników w taki sposób, by co do centymetra wykorzystać przeznaczoną na nie powierzchnię. Sieć handlowa Pan Steskal we współpracy z firmą Solix zainstalowała właśnie takie ekrany o łącznej powierzch

Pan Steskal to obecna od 45 lat na małopolskim rynku rodzinna firma piekarsko-cukiernicza, a także właściciel dwóch galerii handlowych. Pierwszy etap digitalizacji kontaktu z klientami przeszła już dawno temu, wprowadzając monitory starszej generacji, na których treści umieszczane były za pomocą pendrive’a – osobno w każdej lokalizacji sieci.

- Digitalizacja przekazu, która kiedyś była nowością, dzisiaj jest już standardem. Projektując rozwiązania dla klientów, nie zadajemy już więc pytań czy wdrażać, ale jaką technologię zastosować, by jak najbardziej efektywnie odpowiadała na potrzeby biznesu – opowiada Tomasz Sepioło, prezes zarządu firmy Solix.

Jego zdaniem potencjał w digitalizacji oferty marki dostrzegają już od dawna, natomiast wyzwaniem teraz jest połączenie starszej technologii z najnowszą dostępną obecnie na rynku.

Systemowa integracja

Oferowany przez Solix system Central Stacks pozwala na integrację rozwiązań starszej generacji, z najnowocześniejszymi technologiami, wdrażanymi wraz z rozwojem organizacji. Jest zaawansowaną platformą digital signage, pozwalającą tworzyć dynamiczne sekwencje multimedialne. System oparty jest na chmurze i stale rozwijany od 2011 r.

Wdrożony w Pan Steskal pozwolił na zebranie dotychczasowych kanałów digitalowej komunikacji z konsumentami i otworzył drogę do wdrażania najnowocześniejszych rozwiązań w lokalach sieci, rozsianych po kilku miejscowościach.

Ekrany transparentne LED to rozwiązanie szyte na miarę potrzeb klienta – ich powierzchnie projektuje się właściwie co do centymetra szklanej witryny, którą chce się wykorzystać. Osią wdrożenia w przypadku Pana Steskala stały się transparentne ekrany LED, umieszczone w szklanej fasadzie budynku (po wewnętrznej stronie). Nie zakłócają one przepływu światła do wnętrza budynku, są nowoczesne i lekkie, a co najważniejsze – przyciągają wzrok.

- Naszym celem było przede wszystkim zaprezentowanie oferty w taki sposób, by wyróżniała się na tle innych lokali, a przede wszystkim galerii handlowych w Małopolsce – mówi Piotr Steskal, właściciel firmy Pan Steskal. - Zaufaliśmy rekomendacjom firmy Solix i zainstalowaliśmy w naszych galeriach ekrany transparentne LED łącznej powierzchni 21 metrów kwadratowych – dodaje.

Dodatkowo, w ramach projektu, Solix dostarczył kilkadziesiąt licencji systemu Central Stacks, który pozwala na zarządzanie nośnikami w sklepach i galeriach handlowych z jednego miejsca. W trakcie prac zainstalowane zostały także dwa dwustronne totemy dotykowe w rozmiarze 55 cali o nowoczesnym designie oraz 7 profesjonalnych monitorów w tym samym wymiarze, umieszczonych w zabudowach na ścianie.

Katarzyna Pierzchała 4661 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.