"Wygrana na talerzu"

Pod takim hasłem marka Kucharek ruszyła z konkursem konsumenckim.

Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić dowolny rosół lub bulion marki Kucharek (zarówno w opakowaniach promocyjnych, jak i w opakowaniach regularnych) oraz zachować paragon. Mechanizm konkursu jest prosty, konsument rejestruje zakup na stronie internetowej i dodaje autorski przepis.

Akcja będzie promowana poprzez opakowania konkursowe, media społecznościowe m.in. Facebook, Instagram oraz poprzez materiały POS (listwy cenowe, woblery czy ulotki).

Za zwycięski przepis każdy z 50 laureatów otrzyma 1000 zł. Ponadto 50 wyróżnionych przepisów trafi na opakowania kostek Kucharek.

Więcej na www.konkurs.kucharek.pl. Akcja trwa do 15 grudnia.

Joanna Hamdan 12883 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.