Lidl promuje wegańskie produkty

Sieć wystartowała w Niemczech z kampanią reklamową produktów marki własnej Vemondo.

Celem kampanii jest zainspirowanie klientów sieci do wypróbowania wegańskich alternatyw oferowanych przez Lidla pod marką własną  Vemondo.

Działania będą prowadzone od 6 września w prasie, Internecie, telewizji i radiu. Kampania będzie wspierana przez aktora Ralfa Moellera i szefa kuchni Timo Franke.

Wśród promowanych produktów będzie między innymi gyros, makaron ziemniaczany oraz desery kokosowe, które na stałe dostępne są we wszystkich sklepach Lidla w Niemczech. W kampanii Lidl promuje również wegańskie przepisy, których ponad 600 dostępnych jest na lidl-kochen.de/vegan. Kolejny nacisk w komunikacji kładziony jest na neutralność klimatyczną produktów Vemondo.

Źródło i zdjęcie: www.unternehmen.lidl.de

Joanna Hamdan 12883 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.