Blue City wznawia organizowanie eventów

Przed pandemią Blue City organizowało ponad 70 wydarzeń rocznie - koncertów, wystaw, targów, imprez tanecznych i sportowych, akcji charytatywnych, lecz pandemia je zastopowała. Od września eventy wracają.

Ograniczenia z organizacją imprez specjalnych trwały aż półtora roku.

- Nasi klienci są spragnieni normalności. Poszukują dobrej rozrywki i ciekawych sposobów na spędzanie wolnego czasu. Dlatego postawiliśmy wznowić organizowanie wydarzeń, z których Blue City słynie, a także zaproponować nowe atrakcje – tłumaczy Yoram Reshef, wiceprezes Blue City. - Staraliśmy się dobrać je tak, by odpowiadały oczekiwaniom lokalnej społeczności, a przede wszystkim rodzinom z dziećmi. Oczywiście w dalszym ciągu klienci i pracownicy centrum są zobowiązani do noszenia maseczek i zachowania środków ostrożności – podkreśla.

I dodaje: – Od początku wakacji obserwujemy sukcesywny wzrost frekwencji klientów. O ile w lipcu nasze centrum odwiedziło 8% więcej klientów niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku, to w sierpniu liczba klientów rok do roku wzrosła o 15%. Mamy nadzieję, że ten trend się utrzyma, a nasze eventy przyciągną jeszcze więcej osób - mówi.

Jakie więc czekają nas atrakcje? Fani robienia zdjęć i kreatywnego spędzania czasu z pewnością docenią interaktywną wystawę Selfie Space. Wydarzenie oferuje siedem unikatowych przestrzeni do tworzenia niezwykłych zdjęć i filmów, które na Instagramie czy nagraniach na TikToku będą wyglądać wyjątkowo atrakcyjnie. Wśród nadchodzących propozycji eventów dla dzieci jest też Kolejkoland, czyli serpentyny torowisk z miniaturowymi pociągami i wyjątkowymi efektami dźwiękowymi
i wizualnymi. Wybrane strefy makiety będą interaktywne i przystosowane do sterowania kolejkami przez zwiedzających.

Do Blue City wraca taneczne show Egurrola Dance Studio i konkurs Egurrola Cup. Centrum będzie organizowało kiermasze i targi, a podczas Jarmarków Produktów Regionalnych zwolennicy naturalnych produktów spożywczych zakupią je prosto od producentów.

Samo Blue City to centrum czwartej generacji, łączące funkcję handlową, rozrywkową i biurową. Oferuje ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych. Na trzech najwyższych piętrach funkcjonuje strefa gastronomii i rozrywki, która jest otwarta również we wszystkie niedziele.

Katarzyna Pierzchała 4661 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.