Oshee. Limitowana seria napojów

Sygnowana marką Wiedźmin.

Oshee łączy siły z CD Projekt Red. Dzięki współpracy na rynku pojawią się napoje funkcjonalne sygnowane marką Wiedźmin. Każdy z nich będzie nawiązywać w swojej charakterystyce do postaci, artefaktów czy magii znanej z uniwersum fantasy, które zyskało sobie miliony fanów na całym świecie.

Nowa, limitowana seria napojów izotonicznych i energetycznych łączy Oshee World ze światem Wiedźmina. Na sklepowych półkach już we wrześniu zagoszczą napoje z wizerunkami Geralta, Yennefer, Ciri czy Eredina, znanymi z gier wideo studia CD Projekt Red.

W dystrybucji znajdą się następujące produkty inspirowane uniwersum Wiedźmina: Energy Drinki w puszkach 500 ml o smakach jabłko-kiwi („Kot”), truskawka-limonka („Zamieć”) oraz mango-chili („Jaskółka”) – w sugerowanej cenie 4,49 zł; Napój izotoniczny w butelce o pojemności 750 ml oraz woda witaminizowana o pojemności 555 ml – oba o smaku bzu i agrestu – w sugerowanych cenach 3,19 i 3,29 zł; Napój izotoniczny o smaku czerwonej pomarańczy w butelce o pojemności 750 ml i w sugerowanej cenie 3,19 zł; Energy water o smaku czerwonej pomarańczy w butelce o pojemności 555 ml i sugerowanej cenie 3,49 zł oraz Proteinowy baton energetyczny (45g) o smaku owoców leśnych w sugerowanej cenie 5,49 zł.

Wszystkie produkty dostępne będą w limitowanej dystrybucji na terenie kraju, w tym w największych sieciach handlowych.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.