Żabka skrytykowana za nową komunikację w social mediach

Internauci krytykują nową komunikację w social mediach Żabki. Ich zdaniem stylem przypomina konto "frogshoposting", prowadzone przez młodą dziewczynę Violę, na co dzień sprzedawczynię w jednym ze sklepów Żabka.

Zdjęcie: Instagram "frogshoposting"

O sprawie informują Wirtualnemedia.pl, które podają, że 31 sierpnia na profilach sieci sklepów Żabka Polska, Facebooku i na Instagramie, zaczęły pojawiać się posty w całkowicie innym od dotychczasowego stylu. Zamiast postów pokazujących asortyment sklepu pojawiły się kolorowe memy, przypominające raczej komunikację wśród nastolatków i dynamicznych młodych ludzi niż tradycyjne reklamy Żabki.

Internauci szybko dopatrzyli się podobieństw do profilu "frogshoposting", prowadzonego na co dzień przez sprzedawczynię w jednym ze sklepów Żabka przez co na Żabkę wylała się fala krytyki.
 
Biuro prasowe Żabki w przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl oświadczeniu twierdzi, że sytuacja jest zaskakująca. Sieć przekonuje, że najnowsza kampania w social mediach czerpie "z szeroko pojętej kultury internetu, w tym memów nawiązujących do estetyki lat '00, która trafia do grupy młodszych klientów i jest wykorzystywana przez wiele marek".
 
- Znamy twórczość @frogshoposting, doceniamy jej zaangażowanie jako twórczyni treści związanych z naszą siecią, dlatego skontaktowaliśmy się z nią, by wyjaśnić tę sprawę - cytują Wirtualnemedia.pl komentarz biura prasowego Żabki.
 
Sieć zaproponowała także pani Violi dołączenie do "Rady Programowej Instagrama Żabki", co może oznaczać nawiązanie z nią jakiejś formy współpracy w przyszłości.

Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zabka-viola-frogshoposting-afera-mem-instagram-przeprosiny

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.