Netto z nowym celem na ten rok

Niemal 50 sklepów Netto więcej w stosunku do początkowych planów zostanie otwartych w miejsce placówek Tesco jeszcze w tym roku - poinformował Salling Group, właściciel sieci Netto.

W minionych dniach duńska sieć otworzyła kolejne siedem sklepów w siedmiu różnych miejscowościach: w Łodzi, Poznaniu, Pułtusku, Jędrzejowie, Mysłowicach, Malborku i Poddębicach. Łączna powierzchnia nowych placówek duńskiej sieci przekracza 6300 mkw.

Oznacza to, że sieć zbliża się do blisko 200 skonwertowanych obiektów, realizując tym samym proces zamiany sklepów Tesco na Netto w ponad 60%.

Poznań i Łódź to miasta, w których Netto jest już dobrze znane i posiada znaczący udział w lokalnym rynku dyskontów. W pierwszym z nich otworzyła już 16. sklep sieci, natomiast w drugim 13. W Mysłowicach, Malborku i Jędrzejowie Netto miało dotychczas po jednym markecie. Poddębice i Pułtusk to miasta, w których Netto właśnie zadebiutowało.

Nowo otwierane sklepy funkcjonują w unikatowym formacie Netto 3.0, który nawiązuje do stylu skandynawskiego. Jego wyznacznikami są minimalistyczny charakter wyposażenia i wyważona kolorystyka wystroju sklepów. Szerokie alejki, lampy zapewniające neutralne oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym komfort i przyjazną atmosferę robienia zakupów. Aby jeszcze bardziej udoskonalić doświadczenia zakupowe klientów, sieć zamierza wprowadzić kasy samoobsługowe w 50 placówkach.

Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment, obejmujący 3000produktów w stałej ofercie (w tym 1000 produktów marek własnych) w przystępnych cenach. Klienci mają do dyspozycji wybór (ponad 150 gatunków) świeżych owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, z certyfikatem bio, a także ze strefy To Go obejmującej gamę dań gotowych.

Wszystkim cotygodniowym inauguracjom towarzyszą specjalne atrakcje, a oferta otwarciowa obejmuje obniżki cen produktów spożywczych i non-foodu do nawet -50%.

Do końca roku sieć planuje otworzyć łącznie ponad 150 sklepów zlokalizowanych w miejscu dawnych placówek Tesco w całej Polsce. Zakończenie procesu konwersji planowane jest na połowę przyszłego roku.

Netto to sieć handlowa, obecna w Polsce już ponad 25 lat. Firma ma ponad 480 sklepów w Polsce i pięć centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Jej sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

 

Katarzyna Pierzchała 4723 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.