Lidl z nowym konceptem piekarniczym

Do tej pory znany jako "Chrupiące z Pieca" kącik piekarniczy w Lidlu zmienia nazwę na "Piekarnia w sercu Lidla". Operator zmienia nie tylko nazwę stoiska.

Z początkiem września wystartowała kampania marketingowa Lidl Polska, promująca odświeżoną ofertę produktową marki. Komunikacja koncentruje się przede wszystkim na rebrandingu strefy wypieków Lidla, znanej wcześniej wszystkim konsumentom jako „Chrupiące z Pieca”.

Szeroko zakrojone działania informacyjne zaplanowano w kanałach online i mediach tradycyjnych. Kampania została wzmocniona niestandardowymi działaniami – we wrześniu premierę będzie miał e-book kulinarny z serii „Back To School”, którego część została poświęcona właśnie temu asortymentowi. Dodatkowo, na kanale YouTube marki będzie można posłuchać podcastu „Wszystko o pieczywie”, w którym Karol Okrasa wspólnie z innym piekarzem, Bogdanem Smolorzem, odkryją tajniki udanych wypieków.

Kampania marki to także zmiana wizualna stoiska i nowości produktowe. Jedną z nich jest pieczywo z pieca kamiennego, flagowy produkt „Piekarni w sercu Lidla”. Kolejne nowości to chleb pełen ziaren, pszenne bagietki oraz słodkie muffiny stworzone przez markę Lion.

A to nie wszystko. Wrześniowych launch odświeżonej strefy to także sporo promocji. Od czwartku, 2 września do soboty, 4 września lub do wyczerpania zapasów, kupując 3 słodkie wypieki, zapłacimy tylko za 2. Taką samą promocję znajdziemy na dziale słonych wypieków, a obowiązywać będzie ona już od poniedziałku, 6 września do środy, 8 września lub do wyczerpania zapasów we wszystkich sklepach sieci.

 

Katarzyna Pierzchała 5193 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.