Jacobs wystartował z loterią

Prowadzona jest ona pod hasłem "Kup ziarna Jacobs i graj o ekspresy Philips".

Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić dowolne opakowanie kawy ziarnistej Jacobs, zachować dowód zakupu i zarejestrować go w formularzu na stronie: www.kawajacobs.pl/grajoekspres. Zgłoszenia biorą udział w codziennej loterii, w której do wygrania jest jeden express Philips LatteGo oraz 10 rocznych zapasów kawy Jacobs.

Przyjmowanie zgłoszeń potrwa do 30 września.

Loterię wspiera kampania reklamowa, która potrwa do 30 września. W kampanii wykorzystane zostały spoty emitowane w telewizji, kanały digitalowe i social media, jak również materiały POSM w sklepach stacjonarnych.

Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja komunikacji marketingowej Havas Media, za kreację odpowiada Hercules Transforming Communication, a za organizację i obsługę loterii First Line Polska.

Joanna Hamdan 12883 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.