Too Good To Go: 56,7 mln uratowanych posiłków
To efekt pierwszych pięciu lat istnienia aplikacji na naszym rynku.
Spółka pozyskała już ponad 50 tys. partnerów na całym świecie, a 1939 w Polsce.
Wśród partnerów aplikacji w Europie są m.in. sieć handlowa Carrefour, sieć kawiarni Costa Coffee oraz sieci hoteli Accor i Scandic. W Polsce z TGTG współpracują m.in. Auchan, Danone, Carrefour, Starbucks, Pizza Hut, A. Blikle i North Fish.
Z cytowanego w raporcie badania przeprowadzonego przez Wageningen University & Research wynika, że 90% jedzenia uratowanego w paczkach zostało skonsumowane, a 22% użytkowników przyznało, że zaczęło ograniczać marnowanie żywności również w inny sposób, odkąd używają TGTG.
Pierwszy Impact Report TGTG jest w całości dostępny w języku polskim na stronie https://news.tgtg.to/impactreport-PL.
Aplikacja założona w Danii w 2016 r. działa obecnie w 15 krajach, w tym w Polsce, gdzie ma już ponad milion użytkowników. Globalną CEO TGTG jest Mette Lykke, która wcześniej współtworzyła Endomondo.