Too Good To Go: 56,7 mln uratowanych posiłków

To efekt pierwszych pięciu lat istnienia aplikacji na naszym rynku.

Z raportu Too Good To Go (TGTG) można dowiedzieć się m.in., że ponad 11,5 mln użytkowników duńskiej aplikacji w skali globalnej uratowało w ub.r. od zmarnowania prawie 29 mln posiłków, co stanowi wzrost o 49% w porównaniu z 2019 r. Liczba posiłków uratowanych przez pięć lat istnienia aplikacji to 56,7 mln.

Spółka pozyskała już ponad 50 tys. partnerów na całym świecie, a 1939 w Polsce.

Wśród partnerów aplikacji w Europie są m.in. sieć handlowa Carrefour, sieć kawiarni Costa Coffee oraz sieci hoteli Accor i Scandic. W Polsce z TGTG współpracują m.in. Auchan, Danone, Carrefour, Starbucks, Pizza Hut, A. Blikle i North Fish.

Z cytowanego w raporcie badania przeprowadzonego przez Wageningen University & Research wynika, że 90% jedzenia uratowanego w paczkach zostało skonsumowane, a 22% użytkowników przyznało, że zaczęło ograniczać marnowanie żywności również w inny sposób, odkąd używają TGTG.

Pierwszy Impact Report TGTG jest w całości dostępny w języku polskim na stronie https://news.tgtg.to/impactreport-PL.

Aplikacja założona w Danii w 2016 r. działa obecnie w 15 krajach, w tym w Polsce, gdzie ma już ponad milion użytkowników. Globalną CEO TGTG jest Mette Lykke, która wcześniej współtworzyła Endomondo.