Lidl ruszył z nową akcją lojalnościową

Do zgarnięcia maskotki z animacji Disneya.

Po Lidlakach, przyszedł czas na kolejną akcję lojalnościową z maskotkami, tym razem z postaciami prosto z animacji Disneya.

Pod hasłem „Warzywa i owoce mają supermoce!” Lidl Polska wraz z Disneyem chcą zachęcić najmłodszych do zdrowych nawyków żywieniowych. Bajkowe maskotki mają zapewnić dzieciom dużo dobrej zabawy, jednocześnie rozbudzając zainteresowanie jedzeniem warzyw i owoców, które będą promowane przez bohaterów Disneya.

Reguły akcji są proste – każdorazowo, kiedy wydamy 50 zł w jednym ze sklepów Lidl Polska, a w naszym koszyku znajdzie się przynajmniej jedno warzywo lub jeden owoc, otrzymamy 1 pieczątkę. Aby otrzymać maskotkę potrzebujemy zebrać 20 pieczątek oraz dopłacić 1 grosz. Wśród 6 limitowanych zabawek znajdziemy renifera Svena z Krainy Lodu, psa Pluto z Teraz Miki, Simbę z Króla Lwa, Tuptusia z bajki Bambi oraz świnkę Pua z bajki Vaiana.

Akcja rozpoczęła się w poniedziałek, 30 sierpnia i potrwa do soboty, 16 października lub do wyczerpania zapasów.

Dodatkowo, w sklepach Lidl Polska znajdziemy również aż 28 różnych artykułów z limitowanej kolekcji Disneya, w tym odzież dziecięcą, artykuły szkolne, książeczki czy kolorowanki.

Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.