Przepisy Auchan

Pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowa sieci, w której produkty marki własnej Pewni Dobrego towarzyszą bohaterom kampanii w szczególnych chwilach codziennego życia.

W kampanii Przepisy Auchan poprzez pryzmat produktów marki Pewni Dobrego sieć podpowiada konsumentom, jak cieszyć się prostą ale bardzo ważną codziennością, jak dzielić się z innymi tym, co dobre, jak każde spotkanie przy stole zamienić w prawdziwą ucztę smakowych doznań i niezapomnianych wrażeń.

Auchan chce towarzyszyć swoim konsumentom w ich życiu, kreować jakościowy czas spędzany razem przy stole, inspirować rozmowy i uruchamiać pozytywne relacje. Ciekawe historie wpisane w wątek kulinarny prezentują markę Auchan jako eksperta dobrego smaku i dostawcę wysokiej jakości produktów.

Pierwszy z serii spotów przygotowanych w ramach kampanii emitowany jest w telewizji począwszy od 23 sierpnia.

Kluczową rolę w kampanii grają produkty Pewni Dobrego, które przedstawione są jako dyskretni uczestnicy życia. W pierwszej odsłonie kampanii, pod wspólnym tytułem “Przepis na romantyczny wieczór”, takim cichym bohaterem są pomidory Pewni Dobrego.

- Przez 25 lat obecności na polskim rynku byliśmy skupieni na budowaniu wśród konsumentów świadomości najszerszej oferty produktowej w najniższej cenie i nadal ten kierunek kontynuujemy. Teraz zdecydowaliśmy się na kolejny krok, dlatego uruchomiliśmy szeroką kampanię, w której opowiadamy o emocjach stojących za marką Auchan oraz o produktach, które wybieramy dla naszych klientów i które wytworzone zostały z poszanowaniem środowiska i dobrostanu zwierząt oraz podkreślające walory smakowe. Kampania pokazuje także, że jedzenie to coś więcej, to przede wszystkim możliwość spędzania czasu razem przy wspólnym stole, rozmowy, emocje. To bardzo ważne i życiowe - komentuje Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, konceptów klienta, data, digital oraz systemów informatycznych, Auchan Retail Polska.

Kampanię opracowała i zrealizowała agencja Havas Engage Warsaw. Obejmuje ona telewizję (spoty 30 i 15”), Internet wraz z komunikacją SM, punkty sprzedaży oraz reklamę zewnętrzną. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Za produkcję filmów dom produkcyjny Dynamo Film Studio. Spoty będą prezentowane w sierpniu i wrześniu.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.