Żabka sprzedaje telewizyty lekarskie

Sieć oferuje klientom pierwszą w Polsce usługę przedpłaconego vouchera na telekonsultację lekarską, przygotowaną przez firmę HomeDoctor. Dzięki jej wprowadzeniu, Żabka ułatwia pacjentom w całej Polsce dostęp do lekarzy wielu specjalizacji.

Jak tłumaczy operator, to szczególnie ważne podczas pandemii COVID-19, kiedy bezpieczeństwo, szybkość kontaktu z lekarzem i łatwość w uzyskaniu zaleceń lub e-recepty stały się kluczowe. Usługa pojawia się również w istotnym momencie, w dobie zagrożenia kolejną falą pandemii. Dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka od 1 września br.

– Do szerokiego asortymentu dostępnych w sklepach Żabka produktów oferujących podstawową pomoc w przypadku zachorowań, w tym leków OTC oraz środków higieny indywidualnej, właśnie dołącza kolejny – przedpłacony voucher HomeDoctor – wymienia Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług w firmie Żabka Polska.

I podkreśla, że HomeDoctor, jako ogólnopolski dostawca świadczeń zdrowotnych, oferuje możliwość odbycia telekonsultacji lekarskiej, której koszt klient pokrywa, podając kod z zakupionego w sklepie Żabka vouchera.

- Ta innowacyjna forma sprzedaży usług medycznych ma na celu poszerzenie dostępności do lekarzy w całym kraju. Jednocześnie stanowi pierwszy tego typu produkt na polskim rynku handlu detalicznego, dostępny wyłącznie w sieci sklepów Żabka – wyjaśnia.

Jak konkretnie działa voucher na telekonsultację HomeDoctor?

Umożliwia klientowi telefoniczne połączenie z lekarzem wybranej specjalizacji w krótkim czasie, często nawet w 15 minut od zamówienia. Aby skorzystać z usługi, wystarczy dokonać w Żabce zakupu jednego z dwóch rodzajów voucherów – na telekonsultację z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej (internista, pediatra) lub z wybranym specjalistą (16 specjalizacji lekarskich dostępnych od ręki, m.in. alergolog, dermatolog, endokrynolog, laryngolog, ortopeda, pulmonolog, ginekolog, geriatra, reumatolog, nefrolog i dietetyk).

Vouchery dostępne są w dwóch wariantach cenowych – 55 zł (telewizyta u lekarza podstawowej opieki zdrowotnej) i 75 zł (telewizyta u lekarza specjalisty).

Klient kupuje voucher w formie kodu na paragonie niefiskalnym. W dedykowanym dla produktu opakowaniu znajduje się ulotka informacyjna oraz regulamin usługi. Kod w całości pokrywa koszt konsultacji z wybranym lekarzem i będzie kluczową informacją podczas jej rezerwacji – tylko jego podanie podczas zamawiania telekonsultacji lekarskiej HomeDoctor online lub telefonicznie umożliwia jej realizację. Termin ważności kodu wynosi 3 miesiące.

Telekonsultację lekarską można zamówić za pośrednictwem całodobowej infolinii HomeDoctor (tel. 22 688 79 25) lub strony internetowej www.homedoctor.pl. Po zarezerwowaniu telekonsultacji, lekarz zadzwoni na wskazany numer telefonu w wybranym przez pacjenta terminie.

Jak zapewnia przedstawiciel Żabki, podczas rozmowy z lekarzem HomeDoctor pacjent może liczyć na fachowe zalecenia i diagnozę. W razie konieczności lekarz zaproponuje również e-receptę lub e-zwolnienie. Telekonsultacje lekarskie to nie tylko odpowiedź na nagłe problemy zdrowotne, lecz także dobry sposób na zaplanowanie długotrwałego leczenia i pozostawania pod stałym nadzorem lekarza prowadzącego, bez konieczności każdorazowej wizyty w placówce medycznej.

Usługi w Żabce

W sklepach sieci Żabka klienci mogą już m.in. kupić doładowania do gier, karty przedpłacone czy pieniądze elektroniczne: paysafecard oraz paysafecash, skorzystać z opcji nadania i odbioru paczek, wypłaty lub wpłaty gotówki. W sklepach sieci Żabka klient ma możliwość skorzystania z kompleksowego pakietu usług GSM – w każdym punkcie może dokonać zakupu i rejestracji starterów GSM, w wielu przypadkach są to produkty dedykowane z najkorzystniejszą na rynku ofertą oraz zakupu doładowań do telefonów komórkowych. W placówkach można ponadto opłacić rachunki, kupić doładowanie licznika prądu, zamówić zakupy z dostawą do domu czy zagrać w gry Lotto.

Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7400 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Jej sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej niż 300 m od najbliższej Żabki.

Katarzyna Pierzchała 4723 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.