LEGO otworzyło swój drugi sklep w Warszawie

Unikatowa figura warszawskiej Syrenki, wykonana w całości z klocków LEGO, powitała gości z witryny nowego "klockowego" sklepu, który ruszył w 26 sierpnia w centrum handlowym Galeria Mokotów w stolicy.

Otwarcie drugiego salonu marki, zaledwie trzy miesiące po pierwszym (znajdującym się w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie), potwierdza, że Polska jest bardzo ważnym rynkiem dla Grupy LEGO.

Nowy sklep, którego start zapowiadaliśmy w połowie sierpnia br., zlokalizowany jest na parterze centrum handlowego Galeria Mokotów w Warszawie. Na powierzchni 200 mkw. klienci znajdą m.in. szeroki wybór zestawów LEGO, miejsce do zabawy klockami oraz limitowane serie i zestawy niedostępne w innych kanałach sprzedaży.

Dla odwiedzających placówkę marka przygotowała specjalną niespodziankę. Jest nią posąg warszawskiej Syrenki, zbudowany w całości z klocków LEGO. - Do stworzenia konstrukcji użyliśmy ponad 15 000 klocków LEGO, a budowa zajęła nam ponad 220 godzin. W złożenie figury zaangażowanych było 15 osób - powiedział Bartłomiej Huetter, który wraz z Rafałem Piaskiem odpowiada za projekt i wykonanie.

Warszawska Syrenka z klocków LEGO została umieszczona w witrynie sklepu. Dla pierwszych 150 osób, które zrobią jej zdjęcie, zamieszczą je na swoim profilu na Instagramie z hashtagami #LEGOSyrenka i #LEGOGaleriaMokotow, i pokażą zdjęcie przy kasie, marka przygotowała specjalne zestawy miniaturowej syrenki za darmo.

Z okazji otwarcia, marka przygotowała też specjalne promocje. Do 29 sierpnia za każde zakupy o łącznej wartości powyżej 420 zł, klienci otrzymają w prezencie zestaw MiniLEGO Adidas Original Superstar (nr 40486), a za zakup powyżej 530 zł, dodatkowy zestaw LEGO Micro Store (nr 40145).

Grupa LEGO posiada obecnie ponad 730 własnych sklepów w 50 krajach na całym świecie i planuje otworzyć 120 nowych punktów do końca 2021 roku. Elementy nowej koncepcji salonów zostaną wprowadzone do ponad 100 sklepów na całym świecie w nadchodzącym roku. Oprócz inwestycji w handel detaliczny, Grupa LEGO chce nadal inwestować w rozwój swoich kanałów w obszarze e-commerce. W 2020 roku liczba osób odwiedzających sklep internetowy LEGO.com podwoiła się do ćwierć miliarda.

Katarzyna Pierzchała 5229 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.