Glovo będzie rozwozić alkohol!

Ten hiszpański gracz branży delivery wdraża nową zakładkę "Sklepy z alkoholem", agregującą tego rodzaju asortyment oferowany przez dedykowane sklepy. Usługa na razie dostępna jest na terenie Warszawy, jednak firma planuje wdrożenie konceptu w kolejnych miastach.

Po uruchomieniu systemu szybkich dostaw q-commerce, abonamentowej usługi Glovo Prime, czy sieci mikrocentrów dystrybucji, Glovo wdraża kolejne rozszerzenie oferty. W ramach pilotażu kurierzy dostarczą na terenie Warszawy nową kategorię produktów - alkohol.

Wśród sklepów z asortymentem alkoholowym dostępnych w dedykowanej zakładce, użytkownicy aplikacji, w zależności od swojej lokalizacji, mogą zamówić produkty oferowane przez: Inne beczki, Vine Avenue, Wine Me, Single Malt, Smacza Jama, Dobre Wina. Oferta będzie sukcesywnie rozszerzana o nowych partnerów i udostępniana w kolejnych miastach.

– Nieustannie obserwujemy potrzeby zarówno naszych klientów, jak i partnerów. Wprowadziliśmy ostatnio wiele innowacji, dzięki którym użytkownicy aplikacji mogą jeszcze wygodniej zamawiać dania z restauracji, robić zakupy spożywcze oraz składać niestandardowe zamówienia. Rozwijanie sieci partnerstw, zwiększanie dostępności geograficznej aplikacji i udostępnianie nowych kategorii jest dla nas priorytetem – podkreśla Carlos Silvan, główny menedżer Glovo na Polskę.

Podczas składania zamówienia poprzez dedykowaną zakładkę, klienci będą musieli każdorazowo potwierdzić swój wiek, zaakceptować regulamin, a przez to zgodzić się na zweryfikowanie pełnoletności przez kuriera, a także odmowę wydania produktu osobie nietrzeźwej.

Założona w Barcelonie firma działa w ponad 1000 miastach w 22 krajach w regionie EEMEA, i Afryce Subsaharyjskiej. Glovo ma ponad 3,8 miliona aktywnych użytkowników miesięcznie, 58 000 aktywnych kurierów i ponad 89 000 stowarzyszonych partnerów na całym świecie. Aplikacja pojawiła się w Polsce w lipcu 2019 roku przejmując PizzaPortal. Już teraz z usługi można skorzystać w 87 miastach w Polsce.