Gorenje i Appetita łączą siły

Marki startują z działaniami, w których będą zachęcać konsumentów do wspólnego gotowania i spędzania czasu.

Współpraca obu marek ma pokazać, że przygotowywanie smacznych dań, grillowanie w domu - nawet wtedy kiedy pada - czy samodzielne pieczenie chleba, nie musi być trudne, a może sprawiać wiele przyjemność.

Marki chcą zachęcać do wspólnego gotowania z bliskimi, które może przełożyć się na jedną istotną rzecz, pogłębiającą relację: na czas spędzony razem.

W ramach współpracy prowadzone będą działania komunikacyjne zachęcające do gotowania w gronie najbliższych.

Przewidziane są działania z influencerami, crosowanie marek w ich kanałach social mediowych, konkursy dla konsumentów. Marki wspólnie będą prowadzić również promocje konsumenckie, realizowane w kolejnych miesiącach, a także w 2022 roku.

Joanna Hamdan 13699 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.