eService ma ponad pół miliona terminali płatniczych

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService - lider polskiego rynku akceptacji kart płatniczych oraz rozliczania transakcji elektronicznych i największy agent rozliczeniowy w Europie Środkowo-Wschodniej, procesuje już transakcje dla 515 tys. terminali płatniczych w 11 krajach Europy.

Na zdjęciu: Joanna Seklecka, prezes zarządu spółki eService

Według danych na koniec II kwartału 2021 r. ponad połowa (55%) z nich działa w Polsce, gdzie mimo utrudnień związanych z pandemią, w ostatnich miesiącach firma istotnie zwiększyła liczbę nowych klientów.

- Szybko rosnąca liczba terminali, które obsługujemy w Polsce i na coraz większej liczbie rynków europejskich, to efekt konsekwentnej realizacji strategii rozwoju eService oraz synergii działania globalnej grupy EVO Payments, której jesteśmy ważną częścią – uważa Joanna Seklecka, prezes zarządu spółki eService.

Jej zdaniem zbudowany w ten sposób potencjał pozwala firmie skutecznie wspierać rozwój polskich przedsiębiorców, dla których opracowuje i wdraża nowoczesne rozwiązania płatnicze usprawniające sprzedaż usług oraz handel tradycyjny i internetowy.

- Stały rozwój firmy i jej międzynarodowych kompetencji pozwala nam też tworzyć coraz więcej miejsc pracy, zarówno dla programistów i ekspertów IT, jak również innych specjalizacji związanych z nowoczesnymi technologiami cyfrowymi – podkreśla Seklecka.

Terminale płatnicze dostarczane i obsługiwane przez eService można znaleźć m.in. w sklepach największych krajowych i międzynarodowych sieci handlowych, na stacjach benzynowych, w oddziałach banków, placówkach pocztowych, hotelach, restauracjach, autobusach, pociągach, taksówkach czy mobilnych punktach gastronomicznych, a nawet radiowozach policyjnych patroli drogowych.

Dzięki aktywnemu udziałowi w Programie Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego - Polska Bezgotówkowa, eService zapewnia również możliwość korzystania z płatności bezgotówkowych dziesiątkom tysięcy drobnych przedsiębiorców, a także wielu urzędom oraz instytucjom państwowym i samorządowym.

Działający od ponad 20 lat, największy polski agent rozliczeniowy każdego miesiąca procesuje blisko 300 milionów transakcji płatniczych. Realizuje je zarówno na własnych terminalach, jak i urządzeniach udostępnianych przez siostrzane spółki należące do grupy EVO Payments w Europie. Ponadto obsługuje też dynamicznie wzrastającą liczbę transakcji realizowanych za pomocą nowoczesnej, internetowej bramki płatniczej. Pod markami należącymi do eService obsługuje transakcje w Polsce, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji oraz na Gibraltarze. Pod markami EVO działa m.in. w Irlandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii i Niemczech. Ogółem procesuje transakcje z 515 tysięcy terminali płatniczych.

Mimo postępującej ekspansji na rynkach zagranicznych, najważniejszą rolę w działalności eService nadal odgrywa rodzimy rynek, na którym zajmuje pozycję największego agenta rozliczeniowego i dostawcy elektronicznych usług płatniczych. Firma kładzie duży nacisk także na szybki rozwój narzędzi płatniczych przeznaczonych dla handlu internetowego e-commerce i m-commerce oraz rozwiązań samoobsługowych i Smart City.

Jest też pierwszym i jedynym polskim agentem rozliczeniowym posiadającym certyfikat zgodności ze standardem PCI P2PE, gwarantującym najwyższy światowy poziom bezpieczeństwa prowadzonych transakcji.

 

Katarzyna Pierzchała 4723 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.