Aldi stawia na komunikację z pracownikami i klientami

Sieć uruchamia aplikację mobilną dla pracowników i wdraża nowe funkcjonalności w aplikacji dla klientów.

Pod nazwą Aldi AtoM wystartował mobilny kanał komunikacji wewnętrznej, który pozwala na szybkie i łatwe przekazywanie ważnych treści i zgłaszanie inicjatyw, a także umożliwia komentowanie, czy lajkowanie zawartości.

Aldi AtoM pozwala też na zintegrowanie członków zespołu, niezależnie od miejsca pracy czy zajmowanego stanowiska. Poza komunikacją widoczną dla każdego użytkownika, pracownicy mogą kontaktować się ze sobą indywidualnie na prywatnym czacie. 

Aplikacja dostępna jest w wersji mobilnej lub webowej, na podstawie unikalnego loginu i hasła. Przewodnikami po jej świecie jest dwójka specjalnie stworzonych bohaterów marki – Aldik i Aldona. Dostęp do aplikacji jest dobrowolny oraz bezpłatny. Jej użytkownicy jako pierwsi informowani są o najważniejszych tematach związanych z firmą, mogą je komentować. Również każdy z użytkowników AtoMu może dzielić się swoimi postami, publikować treści, które są dla niego ważne, ciekawe, przyciągające. Służy do tego sociall wall nazwany #teamALDI. Daje to możliwość lepszego poznania różnych obszarów, ale przede wszystkim ludzi, którzy na co dzień tworzą Aldi.

Instalacja aplikacji jest dobrowolna i chociaż można przez nią przekazywać różnego rodzaju informacje, nie służy ona do egzekwowania wykonywania poleceń służbowych. Za kreację, wdrożenie oraz codzienną obsługę aplikacji odpowiada Agencja Hand Made. 

Ponadto sieć usprawniła także aplikację dla klientów uruchamiając nowe jej funkcjonalności. Teraz konsumenci znajdą w niej także przepisy, które zostały podzielone na kategorie (np. desery, dania główne, dania wegetariańskie i wiele więcej), poziom trudności czy czas przygotowania. Wyszukanie ich umożliwia ikona lupki, dostępna u góry ekranu. Przepisy można zapisywać klikając w serduszko, a także dzielić się nimi z rodziną i znajomymi, dzięki funkcji udostępniania. Wszystkie składniki potrzebne do wykonania można również zapisać na liście zakupów.

Aktualizacja aplikacji Aldi dostępna jest do pobrania na urządzenia Apple z App Store i urządzenia z systemem Android z Google Play.

Joanna Hamdan 13835 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.