Netto: kasy samoobsługowe w 50 kolejnych sklepach

Sieć otwiera kolejne sklepy w miejscu szyldu Tesco. Do końca roku ma ich być 150.

Dwunastego sierpnia przy ul. Kopcińskiego w Łodzi otworzyło się już 12. Netto w mieście. Łódź pozostaje tym samym trzecim miastem w Polsce pod względem liczby sklepów Netto, wyprzedzona tylko przez Poznań (15 sklepów) oraz kolebkę sieci w naszym kraju – Szczecin (25 sklepów).

W Chełmży i Złotowie Netto miało dotychczas po jednym sklepie, od teraz jest ich więcej. W ostatnich tygodniach Netto debiutowało w kolejnych miejscowościach w woj. mazowieckim, kujawsko – pomorskim, świętokrzyskim i małopolskim, umacniając swoją pozycję w tych częściach kraju. Mowa o Nasielsku, Radomiu, Łącku, Kazimierzy Wielkiej i Ciechocinku. Tym samym zasięg sieci rośnie i staje się coraz bardziej równomierny.

– Transformacja sklepów Tesco do Netto pozwala nam w krótkim czasie zwiększyć skalę naszego działania. Jesteśmy przekonani, że koncept Netto przyciągnie byłych klientów Tesco i zatrzyma ich na stałe. Netto to format inny od Tesco, ale ma wiele do zaoferowania. Tym, co wyróżnia Netto na rynku, jest szeroka oferta, konkurencyjne ceny, szereg cotygodniowych promocji i rzeczywisty komfort robienia zakupów w naszych placówkach. – mówi Krzysztof Kamiński, dyrektor operacyjny w Netto Polska.

W nowopowstałych sklepach w Łodzi, Radomiu, Złotowie i Raciborzu można szybko
i wygodnie zapłacić za swoje zakupy w kasach samoobsługowych.

– Kasy samoobsługowe to odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, które uzupełniają pakiet rozwiązań przekładających się na pozytywne doświadczenia zakupowe. – komentuje Krzysztof Kamiński i dodaje: jak dotąd takie kasy zainstalowaliśmy w około 10 sklepach, ale w ciągu najbliższych sześciu miesięcy rozwiązanie będzie dostępne w 50 sklepach przejętych po sieci Tesco. Kasy samoobsługowe zdecydowanie przyjęły się na rynku,
z pewnością będą miały pozytywny odbiór również w sklepach Netto.

Wszystkim cotygodniowym inauguracjom towarzyszą specjalne atrakcje, a oferta otwarciowa obejmuje obniżki cen produktów spożywczych i non-foodu do nawet -50%.

Nowo otwierane sklepy funkcjonują w unikatowym formacie Netto 3.0, który nawiązuje do stylu skandynawskiego. Jego wyznacznikami są minimalistyczny charakter wyposażenia
i wyważona kolorystyka wystroju sklepów. Szerokie alejki, lampy zapewniające neutralne oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym komfort i przyjazną atmosferę robienia zakupów.