Pepsi wchodzi w alkohole

Koncern zawiązał współpracę z Boston Beer i będzie miał niskoalkoholowy napój. Debiut w przyszłym roku. Przynajmniej na razie poza Polską.

Bezalkoholowy napój Mountain Dew, produkowany przez PepsiCo, będzie występował wkrótce w wersji alkoholowej. Koncern ogłosił w USA partnerstwo z Boston Beer, w wyniku którego w przyszłym roku do sprzedaży trafi Hard Mtn Dew, opisują m.in. dziennikarze CNBC. Wiadomo, że ta część portfolio będzie miała 5% zawartość alkoholu i – jak wynika z zaprezentowanych wizualizacji opakowań – przynajmniej niektóre z indeksów będą bez zawartości cukru.

CNBC przypomina, że to nie pierwsza próba wejście z marką Mountain Dew w nowe napojowe kategorie – brand zadebiutował np. w energetykach.

W informacji prasowej zapowiadającej nowe alkoholowe napoje nie ma mowy o tym, kiedy produkty trafią na inne niż amerykański rynek. Przypomnijmy, że brand jest obecny również w Polsce.

Największy konkurent PepsiCo, czyli Coca-Cola, też zabrała się za portfolio alkoholowe. Od ponad roku nad Wisłą dystrybuuje alkohole mocne segmentu premium, o czym pisaliśmy m.in. tu.

Zdjęcie: Shutterstock