Yope rozwija sprzedaż w Rosji i Azji

Polska marka kosmetyczna otworzyła butik w sieci kosmetycznej Gold Apple. Yope jest obecny ze swoimi produktami już w 20 krajach Europy.

Produkty Yope od lipca są dostępne w prestiżowej sieci Gold Apple w Rosji. To kolejny krok w umacnianiu eksportowej pozycji firmy na światowych rynkach. Oferta Yope na sklepowej półce obejmuje obecnie 32 pozycje z asortymentu marki, w tym mydła, balsamy, żele pod prysznic, kremy do rąk oraz mydła i balsamy kuchenne. Już wkrótce zostanie ona powiększona o kosmetyki dla dzieci, a na jesieni do sprzedaży trafią także: seria do pielęgnacji twarzy, szampony, odżywki i maski do włosów, linia do higieny intymnej oraz żele i szampony dla mężczyzn Yope Wood. 

Gold Apple to lider sprzedaży kosmetyków na rynku rosyjskim, który stawia na obsługę klienta na najwyższym poziomie. Sieć prowadzi sprzedaż w 21 sklepach stacjonarnych oraz w sklepie online. 

- Działamy wielotorowo, dynamicznie rozwijając eksport na wielu rynkach. Mamy stabilną pozycję w Europie i wciąż zyskujemy coraz większe grono odbiorów. Współpraca z prestiżowym kontrahentem Gold Apple otwiera nam nowe możliwości ekspansji na Rosję. To rynek o największym potencjale eksportowym w regionie, a także jeden z większych rynków kosmetycznych na świecie – mówi Jacek Mijakowski, dyrektor działu eksportu Yope.

Równolegle z działaniami na rynku rosyjskim Yope wzmocnił obecność w Azji. W Shinjuku Marui Main Building w Tokyo ruszył  pop-up store marki, a w centrum handlowym OP Mall HK drugi sklep w Hongkongu. 

Produkty Yope są obecnie dostępne w 20 krajach Europy, m.in. we Włoszech, w Hiszpanii, Niemczech, Czechach, na Słowacji oraz w Holandii. W Azji firmowe butiki marki działają m.in. w Nagasaki/Japonia/ oraz Hongkongu. Firma sprzedaje także swoje produkty na platformach Amazon w Niemczech i Wielkiej Brytanii.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.