Wolt wita się z Lublinem

Mieszkańcy Lublina mogą już zamawiać dania ze swoich ulubionych restauracji za pośrednictwem platformy Wolt. To 12. miasto, w którym firma zdecydowała się na uruchomienie swojej usługi.

Wolt poszerzył właśnie obszar swojej działalności o Lublin. Tym samym mieszkańcy miasta będą mogli delektować się daniami ze swoich ulubionych restauracji już w pół godziny od złożenia zamówienia.

Żeby cieszyć się ich smakiem wystarczy wejść na stronę www.wolt.com lub skorzystać z aplikacji Wolt. Tam też można śledzić szczegóły realizacji usługi. Umożliwia to specjalny zegar, który pokazuje, ile minut upłynie od chwili złożenia zamówienia do momentu, w którym zostanie ono dostarczone pod wskazany adres.

Z okazji inauguracji swojej obecności w Lublinie Wolt przygotował dla mieszkańców miasta liczne promocje, m.in.: darmowe dostawy ze wszystkich restauracji przez dwa tygodnie oraz zniżki do 30% w wybranych lokalach. Ponadto osoby, które rejestrując się w aplikacji wpiszą kod HELLOLUBLIN otrzymają zniżkę 30 zł (3 x 10 zł) na pierwsze zamówienia w dostawie. Dodatkowo Wolt zaplanował dla mieszkańców Lublina wyjątkową atrakcję – dziś, czyli 12 sierpnia, w wybranych lokalizacjach w mieście, pojawią się specjalni wysłannicy z Finlandii, którzy wręczali będą przechodniom drobne upominki oraz kupony rabatowe na dowóz dań.

Obecnie kurierzy Wolt dostarczają dania z kilkudziesięciu lubelskich restauracji, m.in.: Queso Eat&Go, Pałeczkami Sushi, Gastronauci, Munchies, Giuseppe, Falla, Zakopianka, Habiby, Kebab Zatar, Mezzo, Pasibus, Maxi Pizza, Jimmy’s Art Grill, Małe Indie, Cafe Osterwa, Sushi Warsztat, Durum, Bobby Burger, North Fish oraz działającej w koncepcie dark kitchen – Pierogarni. Lista współpracujących lokali stale się powiększa, a wraz z nią poszerzał się będzie obszar miasta, na terenie którego realizowane są dostawy. Teraz w strefie dowozu Wolt znajdują się: Czechów, Kalinowszczyzna, Tatary, Bronowice, Stare Miasto, Za Cukrownią, Czuby Północne, Rury i Wieniawa.

- Bardzo cieszymy się, że Lublin dołączył do miast, w których działa Wolt. Kierując się troską o najwyższą jakość świadczonej przez nas usługi dowozu, organizowaliśmy dla naszych kurierów specjalne szkolenia, przygotowujące ich do tej wymagającej pracy. Równocześnie uwzględniliśmy fakt, że Lublin jest wielkim ośrodkiem akademickim, dlatego też przygotowaliśmy ofertę, która niewątpliwie przypadnie do gustu studentom, którzy lada moment powrócą na uczelnie – mówi Karol Siarka, jr. operations manager w Wolt Polska.

Podkreśla, że dzięki usłudze live chat, dostępnej w aplikacji Wolt, na każdym etapie zamówienia użytkownicy mogą liczyć na wsparcie centrum obsługi użytkownika. Zespół ten czuwa, aby każda dostawa była zrealizowana na jak najwyższym poziomie. Pod względem responsywności jest on jednym z najszybszych na rynku - średni czas udzielenia odpowiedzi na live chat wynosi 20 - 30 sekund. Co ważne, z użytkownikami kontaktują się pracownicy zatrudnieni na miejscu, a nie chatboty.

W Polsce Wolt rozwozi dania w 12 miastach. Niebieskich kurierów można spotkać również na ulicach ponad 130 miast w 23 krajach w Europie i Azji. Dostawy Wolt realizowane są za pomocą rowerów, skuterów i samochodów.

Katarzyna Pierzchała 4723 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.