Jest potencjał. LEGO otwiera drugi sklep w Polsce

Po sukcesie pierwszego własnego sklepu w Polsce, który pod koniec maja otworzył się w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia, Grupa LEGO zapowiedziała otwarcie kolejnego punktu na mapie stolicy.

Grupa LEGO kontynuuje inwestycje w sprzedaż detaliczną. Otwarcie drugiego oficjalnego sklepu nastąpi już 26 sierpnia w warszawskiej Galerii Mokotów.

- Otwarcie dwóch sklepów LEGO w Polsce pozwoli marce jeszcze bardziej zbliżyć się do swoich fanów - uważa Justyna Ciępka, general manager LEGO na Polskę i kraje Bałtyckie. – Chcemy umożliwić wszystkich fanom odkrywanie i nawiązanie interakcji z marką w zupełnie nowy sposób. Jesteśmy podekscytowani faktem, że nowy sklep zostanie przygotowany według nowego formatu, łączącego w sobie unikalne doświadczenia cyfrowe i fizyczne – dodaje.

Colette Burke, chief commercial officer w Grupie LEGO wyjaśnia, że istniejący do tej pory format sklepów LEGO odniósł wielki sukces, jednak został zmieniony po to, aby „zapewnić jeszcze bardziej intensywne wrażenia, o których klienci będą mówić długo po wyjściu”.

– Chcemy, aby ludzie wchodząc do naszych sklepów czuli, że zanurzają się w świecie klocków LEGO. Zaprojektowaliśmy przestrzenie, które pobudzają kreatywność i wyobraźnię oraz zachęcają do zabawy. Nasi utalentowani projektanci opracowali zupełnie nowe możliwości, które łączą to, co najlepsze w personalizacji, technologii i zabawie fizycznej, umożliwiając odwiedzającym interakcję z marką na nowe, ekscytujące sposoby – wymienia Colette Burke.

I dodaje, że fani znajdą w sklepach LEGO mnóstwo możliwości odkrywania najnowszych zestawów klocków, również tych dostępnych do tej pory tylko na www.lego.com, a także ciekawych atrakcji, takich jak stacja do personalizacji minifigurek, czy miejsce do budowania z klocków. Jest to odpowiedź na potrzeby klientów, które marka badała od 2019 r., a w efekcie włączyła do swoich sklepów.

Z okazji otwarcia kolejnego sklepu, firma przygotowała także specjalne okazje. W dniach 26-29 sierpnia do każdego zakupu powyżej 530 zł odwiedzający otrzymają w prezencie zestaw Otwarcie sklepu LEGO (nr 40145), a za zakupy powyżej kwoty 330 zł, figurkę pracownika sklepu LEGO z limitowanej kolekcji ze specjalnym elementem z napisem „Galeria Mokotów 2021”.

Grupa LEGO prowadzi obecnie 731 własnych sklepów w 50 krajach na całym świecie i planuje otworzyć kolejne punkty jeszcze w tym roku, w tym kolejny w Warszawie. Oprócz inwestycji w sprzedaż detaliczną, Grupa chce nadal inwestować w rozwijanie swoich możliwości w zakresie handlu elektronicznego. W 2020 r. liczba odwiedzających sklep internetowy LEGO.com podwoiła się do ćwierć miliarda, a wzrost ten będzie kontynuowany w 2021 r.

Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932 roku przez Ole Kirka Kristiansena, a jej nazwa pochodzi od dwóch duńskich słów „Leg” „GOdt”, które oznaczają „Baw się dobrze”. Do dziś Grupa pozostaje rodzinną firmą z siedzibą w Billund, a jej produkty są obecnie sprzedawane w ponad 130 krajach.

Więcej o planach LEGO w Polsce można posłuchać w naszym podcaście. Beata Kucejko, dyrektor marketingu Lego na Polskę, Ukrainę i Kraje Bałtyckie opowiada w nim m.in. o otwieraniu sklepów a także co z Legolandem w naszym kraju.

Natomiast o pierwszym sklepie LEGO w Polsce pisaliśmy tutaj.

 

 

 

Katarzyna Pierzchała 4886 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.