Lipiec udany dla Miraculum
To kolejny dobry miesiąc dla notowanej na GPW polskiej spółki kosmetycznej.
- Bez wątpienia kolejny miesiąc z mocnym wzrostem napawa nas optymizmem. Od maja obserwujemy wyraźne ożywienie w kanale tradycyjnym i eksportowym - postępujący proces szczepień, ponowne otwarcie granic dają pozytywny impuls. Nadal skutecznie i ostrożnie zarządzamy naszymi inwestycjami, dzięki działaniom wspierającym nasz rozwój jesteśmy w stanie elastycznie reagować na zmiany w branży. Zwłaszcza, że rynek cały czas szuka stabilizacji - podkreśla Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum.
Dużą dynamikę wzrostu w lipcu 2021 roku spółka odnotowała w marce Miraculum, głównie za sprawą nowości w kategorii pielęgnacja twarzy – seria VIT C Asta plankton. Ponadto linia kosmetyków Miraculum pojawiła się także w ofercie jednej z największych sieci drogeryjnych na świecie Notino.
Narastająco, w okresie styczeń-lipiec 2021 roku spółka szacuje przychody ze sprzedaży netto na poziomie 15 474 tys. zł, co stanowi wzrost o 19% w stosunku do okresu styczeń-lipiec 2020 roku, kiedy to wyniosły one 12 964 tys. zł.
Miraculum to polska firma kosmetyczna z prawie 100-letnią tradycją. Kosmetyki Miraculum powstają w oparciu o własne, oryginalne receptury, bazujące na nowoczesnych składnikach pochodzenia naturalnego. Spółka skupia w swoim portfolio 11 marek, w tym m.in. Pani Walewska, Joko, Chopin i Tanita.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.