Telepizza, PepsiCo i Kolporter łączą siły

W salonikach Kolportera ruszyła crosspromocja właściciela sieci pizzerii Telepizza i koncernu PepsiCo. Specjalny kod umożliwiający zakup pizzy i napoju z 50% rabatem to nagroda, która czeka na klientów, którzy kupią w saloniku Kolportera dwa premiowane napoje koncernu PepsiCo.

Promocja ruszyła 1 sierpnia i potrwa do końca miesiąca. Do rozdania jest 65 000 kodów promocyjnych. W akcji bierze udział 540 saloników Kolportera zlokalizowanych w całej Polsce. Warunkiem otrzymania specjalnego „kodu Telepizza” jest zakup dwóch napojów biorących udział w promocji, o pojemności 0,5 l, w jednym z saloników Kolportera.

Klienci mogą wybierać spośród takich napojów jak: Pepsi, Mirinda, 7Up, Mountain Dew oraz Lipton Ice Tea (wszystkie dostępne warianty smakowe). Kod promocyjny upoważnia do zakupu pizzy tradycyjnej w rozmiarze: średnia, duża lub max oraz napoju o pojemności 0,85 l z 50% rabatem na pizzę i napój.

- Kody promocyjne można otrzymać w salonikach naszej sieci do 31 sierpnia br., a wykorzystać do 30 września br. – informuje Wioleta Gołdyn, specjalista ds. produktu w pionie handlowym Kolportera.

I dodaje, że atutem tej akcji promocyjnej jest to, że specjalny kod można wykorzystać zarówno przy zamówieniach online, jak i tych składanych bezpośrednio w lokalach Telepizzy. Jeśli zamówienie jest składane bezpośrednio w lokalu wystarczy go podać kasjerowi, zanim zamówienie zostanie złożone.

Minimalna wartość zamówienia w dostawie to 29 zł lub 30 zł, w zależności od pizzerii. Kody TelePizza nie sumują się, w trakcie jednego zamówienia można wykorzystać tylko jeden Kod TelePizza. Kod promocyjny znajduje się na paragonie, który klient otrzyma przy zakupie dwóch wybranych napojów w salonikach Kolportera w całej Polsce.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Zarządza siecią ok. 650 saloników prasowych. Spółka zatrudnia w całym kraju blisko tysiąc osób.

 

Katarzyna Pierzchała 4802 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.