Netto otworzyło już ponad 50 sklepów po Tesco

5 sierpnia pod szyldem Netto rozpoczęło funkcjonowanie sześć placówek przejętych po sieci Tesco. Otworzył się też nowy sklep w Oświęcimiu.

Pod koniec lipca Netto otworzyło swój 50. sklep przejęty po polskiej części Tesco. W czwartek, 5 sierpnia, planowo otwarto kolejne siedem placówek sieci, w tym sześć powstałych w miejsce Tesco. Netto przybliżyło się tym samym do postawionego sobie celu, jakim jest otwarcie 150 sklepów do końca roku.

Największy otwarty w tym tygodniu sklep znajduje się przy ul. Koszalińskiej 82 w Szczecinku. Jest to drugie Netto w mieście, a jego powierzchnia wynosi 2 000 mkw. Podobnych rozmiarów jest pierwsze Netto w Pruszczu Gdańskim, zlokalizowane przy ul. Ignacego Domeyki 1.

Sklepy znajdujące się przy ul. Starodąbrowskiej 17 w Tarnowie oraz przy ul. Legionów 13 w Oświęcimiu mają powierzchnię kolejno 850 i 800 mkw. Tarnów to kolejne miasto, w którym Netto debiutowało w tym tygodniu, podczas gdy Oświęcim ma od czwartku już cztery otwarte sklepy sieci.

Pozostałe nowe placówki zajmują ok. 600 mkw. każda i zlokalizowane są w Szydłowcu (ul. Jastrzębska 2), Skierniewicach (ul. Reymonta 8A), oraz w Rybniku (ul. Patriotów 33). Mieszkańcy Szydłowca po raz pierwszy będą mogli odwiedzić sklep Netto w swojej okolicy. W Skierniewicach otwarto drugi obiekt sieci, za to w Rybniku – czwarty.

Wszystkim cotygodniowym inauguracjom towarzyszą specjalne atrakcje – w dniu otwarcia wszyscy odwiedzający otrzymują w dodatku do zakupów dużą torbę wielokrotnego użytku. Natomiast w każdą sobotę na klientów czekają atrakcje takie jak koło fortuny, a na najmłodszych m.in. konkurs plastyczny oraz rysowanie przy muzyce. Przed wybranymi nowymi sklepami Netto pojawia się także food truck i najlepszy bramkarz świata – Robokeeper. Ponadto od czwartku do soboty obowiązuje zawsze specjalna oferta promocyjna, w ramach której ceny są niższe nawet o kilkadziesiąt procent.

Nowo otwierane sklepy funkcjonują w formacie Netto 3.0, który nawiązuje do stylu skandynawskiego. Jego wyznacznikami są minimalistyczny charakter nie tylko wyposażenia, ale też kolorystyki sklepów. Szerokie alejki, lampy zapewniające neutralne oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym komfort i przyjazną atmosferę robienia zakupów.

Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment, obejmujący 3000 produktów w stałej ofercie (w tym 1000 produktów marek własnych). Klienci mają do dyspozycji szeroki wybór (ponad 150 gatunków) świeżych owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem Bio, także produkty ze strefy To Go obejmującej szeroką gamę dań gotowych.

Do końca roku sieć planuje otworzyć łącznie ponad 150 sklepów w całej Polsce. Koniec całego procesu konwersji planowany jest na połowę przyszłego roku.

 Netto to sieć handlowa obecna w Polsce już ponad 25 lat. Firma ma ok. 400 sklepów i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Katarzyna Pierzchała 4661 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.