Nespresso - kawa tworzona z troską

Marka ruszyła z projektem "Made with Care" do którego zaprosiła osoby, które podzielają jej wartości.

Troska przejawia się w pasji do wszystkiego, co robimy, jest wartością, która pomaga chronić naturę i pozwala działać uczciwie, i w zrównoważony sposób – to esencja komunikacji „Made with Care” zainicjowanej przez Nespresso.

Do projektu zostały zaproszone wyjątkowe osoby, które podzielają podobne wartości. Jedną z nich jest Wojciech Modest Amaro, współpracujący od wielu lat z Nespresso Professional.

Wojciech Modest Amaro, szef kuchni, zdobywca pierwszej gwiazdki Michelin w Polsce, od 2013 roku jest ambasadorem Nespresso. Współpracuje z marką, ponieważ ceni jakość i świeżość kawy. Dla niego jakość wiąże się z odpowiedzialnością społeczną, a ta z kolei m.in. z troską o ludzi i środowisko. To są wartości ważne również dla Nespresso. Dbałość o jakość ziaren kawy, poszanowanie środowiska, wspieranie lokalnych dostawców i farmerów uprawiających kawę to działania podejmowane przez markę od lat.

W kuchni Wojciecha Amaro nie ma miejsca na kompromisy – do przygotowywanych dań zawsze wykorzystywane są produkty świeże, wysokiej jakości. Szef kuchni od lat współpracuje z lokalnymi dostawcami, którzy troszczą się o uprawianą ziemię i szanują plony, które ona im daje. Fine dining, którego Wojciech Amaro jest prekursorem, opiera się o najlepsze sezonowe produkty, przygotowywane tak, by wydobyć to, co natura dała im najlepszego.

Joanna Hamdan 12721 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.